MALA skrev:Eller ska man ta hela riggen inkl bas på bilden (den röda) och lägga ut lotter för 20' ?
Fan vet om jag inte slagit till på en kontantaffär på rotfläsk på 20 loppor om du lagt ut det paketet med förstärkeri + bas till försäljning från början. Men det är väl kanske för sent att vifta med ett sånt kontantbud nu eller?
MALA skrev:Eller ska man ta hela riggen inkl bas på bilden (den röda) och lägga ut lotter för 20' ?
Fan vet om jag inte slagit till på en kontantaffär på rotfläsk på 20 loppor om du lagt ut det paketet med förstärkeri + bas till försäljning från början. Men det är väl kanske för sent att vifta med ett sånt kontantbud nu eller?
/Mats D
Jag kan väl säga som så att jag skulle bli lite deppig men jag skulle inte hysa agg mot dig om du har pengarna till det så go for it! men du får setill att komma förbi göteborg så att jag får provspela det hela idåfall
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
/Mats D
Egentligen inga problem, som jag skrev så tar det tid innan det kan bli lotteri och att grejerna är till salu tils dess det är dags. Så visst går det bra att köpa. Man kan t o m få välja mellan den röda eller den svarta Jaken, exakt samma konfiguration förutom att det är lönnbräda på den svarta. Det är alltså twinjazzmik på båda, helt passiva och inga omkopplare
Beslutet att sälja eller ordna lotteri ligger väl hos MALA antar jag, inte hos mig, så han får väl lyssna in opinionen om det är många som blir väldigt purkna om det inte blir nåt lotteri eller om det är ok.
/Mats D
Om du har pengarna och vill köpa paketet så gör det för sjutton jag hade gärna varit med på ett lotteri men hade jag haft 20 papp liggandes hade jag köpt den på studs!
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
Tackar, man behöver lite kulor nu när det är särflytt på G och dessutom kravet på lageruppbyggnad för Hipshot så det satt bra. Kommer att sakna den, den ser förgrymmat bra ut helt enkelt
Tackar, man behöver lite kulor nu när det är särflytt på G och dessutom kravet på lageruppbyggnad för Hipshot så det satt bra. Kommer att sakna den, den ser förgrymmat bra ut helt enkelt
Tänkte iofs på MatsD men förstås grattis till dig med - och tack för allt godis du förser oss med!
Särflytt låter dock inte så himla hejsan...