SWR Goliath JR 2*10 *defekt*
- B-Å Åhs
- Medlem++
Jag är intresserad man kommer konkretisera intresset först till glanshammar. Kolla vad en omkoning går på , kolla oxå om man kan köpa en omkoningssats och göra det själv.
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
- Geddan
- VIP medlem
Omkoningen misstänkte de skulle gå loss på runt 7-800 kr.B-Å Åhs skrev:Jag är intresserad man kommer konkretisera intresset först till glanshammar. Kolla vad en omkoning går på , kolla oxå om man kan köpa en omkoningssats och göra det själv.
Satsen brukade ligga på runt 500-ingen.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
-
- Medlem+
Och jag skulle vara intresserad av att köpa lådan utan element...Jöpa skrev:Hej! Jag har en goliath senior 6x10" med ett paj element. (veckat)
Så jag är intresserad av att köpa din låda om det andra elementet är ok, och du har den kvar, till "rätt" pris. Mvh Jörgen
Släng ett PM till mig om lådan finns kvar.
- TDHP
- Forumvärd
Jepp, den är numer lagad och komplett.
Högtalarfirman i Gbg, kommer inte ihåg vad dom heter, konade om.
Högtalarfirman i Gbg, kommer inte ihåg vad dom heter, konade om.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- Geddan
- VIP medlem
Lådan är, som sagt, numera lagad och kryare än någonsin.
Jag har bara testspelat den en kort stund ihop med min 2*15 och jag är osäker på om den är till salu eller inte.
Den låter grymt bra! Det enda egentliga obekväma med den är att det saknas tele-, eller speakonuttag.
Enbart kopplingsplint som den ser ut nu.
Jag har bara testspelat den en kort stund ihop med min 2*15 och jag är osäker på om den är till salu eller inte.

Den låter grymt bra! Det enda egentliga obekväma med den är att det saknas tele-, eller speakonuttag.
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- 41HZ
- Medlem+
Mäh, vad du ska krångla till det med den lådan hela tiden. Nästa gång saknas väl galler...Geddy_Lee skrev:Lådan är, som sagt, numera lagad och kryare än någonsin.
Jag har bara testspelat den en kort stund ihop med min 2*15 och jag är osäker på om den är till salu eller inte.![]()

Rickenbacker, P-basar- pedaler - Peavey VB-2 Mesa Bass400- M2000-TKS 112, TKS 115s, TKS 412
- Geddan
- VIP medlem
LN Högtalarservice i Götet eller Techovox i Norrtälje, fixar den för en billig penning.Jöpa skrev:Hej! Jag har en goliath senior 6x10" med ett paj element. (veckat)
Så jag är intresserad av att köpa din låda om det andra elementet är ok, och du har den kvar, till "rätt" pris. Mvh Jörgen
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Geddan
- VIP medlem