Men fortfarande, INGEN som är sugen på Aguilarlådan? 5K om någon hämtar den innan fredag?
Bara 315!! Då har du ju råd att behålla lådan!!FreCKo skrev:Glömde att ringa förstärkarreparatören igår, gör det idag!Låg i tandläkarstolen under hans telefontider... Dom goda nyheterna är att 10min och 315kr senare så har jag fått reda på att jag har hur bra tänder som helst
![]()
Men fortfarande, INGEN som är sugen på Aguilarlådan? 5K om någon hämtar den innan fredag?
Jag säljer lådan av två anledningar200071 skrev:Bara 315!! Då har du ju råd att behålla lådan!!FreCKo skrev:Glömde att ringa förstärkarreparatören igår, gör det idag!Låg i tandläkarstolen under hans telefontider... Dom goda nyheterna är att 10min och 315kr senare så har jag fått reda på att jag har hur bra tänder som helst
![]()
Jag skulle nog kunna tänka mig Aguilaren, fast tyvärr är 5k fortfarande liiite för svettigt för en affär denna vecka... Är det 4- eller 8-ohmsmodellen?FreCKo skrev:Jag säljer lådan av två anledningar200071 skrev:Bara 315!! Då har du ju råd att behålla lådan!!FreCKo skrev:Glömde att ringa förstärkarreparatören igår, gör det idag!Låg i tandläkarstolen under hans telefontider... Dom goda nyheterna är att 10min och 315kr senare så har jag fått reda på att jag har hur bra tänder som helst
![]()
1: jag har mer räkningar än bara den
2: jag har en bytesdeal på G som är en hel rigg, vilket gör att jag inte behöver varken marshallen eller aguilaren.
Vafalls? TandläkarenFreCKo skrev:Glömde att ringa förstärkarreparatören igår, gör det idag!Låg i tandläkarstolen under hans telefontider... Dom goda nyheterna är att 10min och 315kr senare så har jag fått reda på att jag har hur bra tänder som helst
![]()