Joo....jag har en fin å fet Orange 2x15" låda som jag funderar på att sälja!
Finns 3st i Sverige enl uppg.
Elementen är bytta mot nya feta FANES, men de gamla FANE orig "tutorna" finns kvar (en av elementen bör renoveras:)
Denna låda hittar du icke på "ica" !
Bud över 10papp, mottages å funderas på.
Dock inga byten, då "bas å stärkar skafferiet" är fullt
no way till banklån.. det mest komiska är att på juldagsmorgonen lades ju den här ut på vendolin.. precis när jag hade pengar.. och nu när jag fortfarande inte ännu gjort mig av med pengar så kommer den ut igen..
men jag kan inte lägga dom pengarna på det här.. FAN..
Coolfaktor.. jojatackar.. speciellt med orangetopp... nä.. det får vara, jag kan verkligen inte..
Vad gäller måtten. så passar den till orange toppar, ej marshall som synes .
Vad gäller "coolhetsfaktorn" så är den jui princip "omätbar"
Den låter faktiskt riktigt bra tycker jag, med de nya elementen som tål bra mycket mer effekt än originalen!
"Fetman" räcker till o blir över, haft lådan hemma o de va ingen "hit".
Lock för öronen....man mår faktiskt illa av trycket i de lägre frekvenserna å live har jag fått frågan: -vafan håller du på med?!!
Vissa i publiken vet icke att uppskatta ett "basljud med närvaro"
Nää...ångrade mig i julas
Lådan finns kvar och den ropar....komsi komsi!
vafan det är ju en kulturgärning att köpa denna klenod....sök bidrag från kommunen vetja ?!
mmmm.. det vore grejjer va..
shit då.. jag tror aldrig jag varit med om något jobbigare.. jag har velat ha den där lådan sedan jag varit "ung basist"... det var väl i en suedevideo jag såg den första gången om jag inte minns fel.
macahan skrev:mmmm.. det vore grejjer va..
shit då.. jag tror aldrig jag varit med om något jobbigare.. jag har velat ha den där lådan sedan jag varit "ung basist"... det var väl i en suedevideo jag såg den första gången om jag inte minns fel.
Jo, håller med ang låten!
Sedan står det en orange "Matamp" 200w topp på lådan
också, har haft en Orange "Matamp" 100w, o ingen orange har låtit bättre än den,iaf som jag testat!
Jag sålde den för 6000:- och såg en likadan till salu för 50000:_!!!
på nätet....huga