US modell (110 volt) men det medföljer en 220-110 volts converter som sitter monterad i lådan (se bild) .
Fint skick ( inga trasiga reglar eller rattar , tolexen hel )
SÅLD
Senast redigerad av Json den fre 27 feb 2009, 16:19, redigerad totalt 1 gånger.
Ok , Tack Axman för dom väl valda orden , kan behövas när man ska göra affärer i dessa tider.
Ser att du har kvar min gamla P-bas och jag förstår dej - det är f-n i mej den enda bas man behöver...
Json skrev:Ok , Tack Axman för dom väl valda orden , kan behövas när man ska göra affärer i dessa tider.
Ser att du har kvar min gamla P-bas och jag förstår dej - det är f-n i mej den enda bas man behöver...
Ja jag har spelat på en massa andra basar och få kommer i närheten av hur tja. bra det låter. Nu har jag Prosteels på och den låter riktigt mycket Big Black.
Maruszczyk Jazz, HPD Jazz
Roland Jazzchorus gitarrförstärkare och spel i lägenheten
Json skrev:Ok , Tack Axman för dom väl valda orden , kan behövas när man ska göra affärer i dessa tider.
Ja jag har spelat på en massa andra basar och få kommer i närheten av hur tja. bra det låter. Nu har jag Prosteels på och den låter riktigt mycket Big Black.
Yes , man kommer mycket långt med en P-bas och jäkligt långt med två , alltså , på gig brukar jag ha en med stålsträngar som spelas med plektrum för det hårda lite komprimerade zingiga ljudet och en med flats eller halfrounds för mjukt blues o 60-tals soulljud .
Med lite rattande på midkontrollen så täcker dessa två P-basar in det mesta i ljudväg och där är strängarna en stor del i soundet.
RobinoZombie skrev:Provade skiten ur den igår haha.
Den brädar det jag provat hittills, fruktansvärt mångsidig och underbar topp med gött med bröl och en massa krut,
Fy fan vad nöjd jag är:)
Kanon att du e´ nöjd . Man kan väl säga att det är mycket topp för dom pengar dom kostar nuförtiden , det var kanske inte lika mycket "bang for the buck" när dom tidigare såldes nya för 12900:- och sedan ersattes av SVT 450 modellen som numera oxå ligger runt 10 papp .
Hajpen runt Ampeg har väl svalnat ett snäpp och det är väl mest dom gamla grejorna och rörprylarna som fortfarande värderas ganska högt.
Anyway , Good Luck Robin .