marshall topp VBA400 säljes tillsammans med låda Marshall 8x10 .
toppen köpt runt 2001 och lådan är köpt för ett par år sedan.
utvändigt är den lite sliten sedan jag lånade ut den till Meldrum för ett par år sedan...ska se om jag hittar några bilder men det är liksom inga konstigheter.
pris: 14 444:-
finns i hudiksvall och är den inte såld inom ett par veckor så är det kört för er.
Senast redigerad av durito den mån 28 sep 2009, 10:10, redigerad totalt 1 gånger.
oj, vart ska jag börja..
kan börja med att säga att jag beställt en Sandberg...
sedan så håller jag som bäst på att pilla på en fender 1x12 som har det jag söker...tror jag...
sedan har jag eventuellt en gammal fender jazz på g som jag i så fall får så jävla billigt så jag skäms.
kan också säga att priset på min rigg, 14 444:-, är jäkligt fint! Men det vet ni säkert redan...
Jag bor ju jävligt långt bort och har absolut ingen möjlighet att åka för att hämta den. Hur skulle det gå att frakta den här? kan tänka mig att det inte är helt lätt att slänga en 8x10 med bussgods.
ptja, det funkar nog bra..
men det kostar väl typ 1000:- eller så
det är en del spekulanter på den här riggen men de flesta har frågor kring frakt etc. eftersom det kostar en slant så har jag tagit hänsyn till det iom priset.
SmashMyAmp skrev:Jag bor ju jävligt långt bort och har absolut ingen möjlighet att åka för att hämta den. Hur skulle det gå att frakta den här? kan tänka mig att det inte är helt lätt att slänga en 8x10 med bussgods.
Mäh... Karlskoga ligger ju typ 45 mil från Hudik, det är bara att åka och hämta!
Det hade iaf jag gjort om jag var ute och letat dylika prylar...
Hämtade först Sunnen i sthlm och sedan Marshallådorna nå´n månad senare...
SmashMyAmp skrev:Jag bor ju jävligt långt bort och har absolut ingen möjlighet att åka för att hämta den. Hur skulle det gå att frakta den här? kan tänka mig att det inte är helt lätt att slänga en 8x10 med bussgods.
Mäh... Karlskoga ligger ju typ 45 mil från Hudik, det är bara att åka och hämta!
Det hade iaf jag gjort om jag var ute och letat dylika prylar...
Hämtade först Sunnen i sthlm och sedan Marshallådorna nå´n månad senare...
Fast grejen är ju den att jag är ju inte ute och letar efter prylar utan var bara intresserad för att priset var för jäkla bra.
Är någon intresserad på allvar så har jag fixat så att jag får rabatt på frakten via Bussgods. Jag kan dessutom gå ner till 14000 (dvs betala 444:- av frakten). skulle tro att frakten hamnar nånstans runt tusenlappen, totalt That's it. Blir aldrig bättre än så