Eden wt-550 - SÅLD

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Användarvisningsbild
Basjonas
Medlem+
Inlägg: 608
Blev medlem: mån 04 sep 2006, 14:07
Ort: Stockholm

Eden wt-550 - SÅLD

Inlägg av Basjonas »

SÅLD
Senast redigerad av Basjonas den ons 23 apr 2008, 18:21, redigerad totalt 3 gång.
Användarvisningsbild
Aslan
Medlem++
Inlägg: 3111
Blev medlem: sön 03 sep 2006, 15:09
Ort: Nacka

Inlägg av Aslan »

Bump för en grym topp!
Vad kan det bli istället måntro?... :)
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
Användarvisningsbild
bic
Medlem+
Inlägg: 527
Blev medlem: lör 05 apr 2008, 19:57
Ort: Älmhult

Inlägg av bic »

Basläraren sover säkert nu men jag är intresserad av Edenförstärkaren. Kanske någon annan är vaken och kan berätta lite om för och nackdelar med denna stärkare?:
bic

http://www.observatorium.se/
Sadowsky äger!
Användarvisningsbild
Basjonas
Medlem+
Inlägg: 608
Blev medlem: mån 04 sep 2006, 14:07
Ort: Stockholm

Inlägg av Basjonas »

Bump!
Användarvisningsbild
Hjalle
Medlem
Inlägg: 273
Blev medlem: fre 11 apr 2008, 13:55
Ort: Göteborg

Inlägg av Hjalle »

Nu blev ja sjukt taggad på o skaffa den där :D spela på den idag riktigt najs, du råkar inte sitta på en 1x12 också :P :?:
Fender Jazz CS 64, Fender Roscoe Beck V, Gewa Kontrabas, Aguilar DB680, Aguilar Tonehammer 500, Aguilar SL410x, Aguilar GS410
gäst

Inlägg av gäst »

Den där är faktiskt riktigt bra. Hade jag spelat mer hade jag skaffat en som komplement till min Boogie.
Användarvisningsbild
Basjonas
Medlem+
Inlägg: 608
Blev medlem: mån 04 sep 2006, 14:07
Ort: Stockholm

Inlägg av Basjonas »

Hjalle skrev:Nu blev ja sjukt taggad på o skaffa den där :D spela på den idag riktigt najs, du råkar inte sitta på en 1x12 också :P :?:
Har iof en ebs NEO 112 som skulle kunna vara till salu.
Användarvisningsbild
Hjalle
Medlem
Inlägg: 273
Blev medlem: fre 11 apr 2008, 13:55
Ort: Göteborg

Inlägg av Hjalle »

Nej tyvärr ebs o jag verkar inte gå ihop så braa :cry: diggar ebsljudet men det passar inte ihop me min warwicks o ja vill framhäva ljudet av mina basar för det är ju det ljudet ja gillar, det tycker däremot att just den toppen och edens 112 gör riktigt braa.
Jag är väldigt intressead och kommer nog skicka ett pm i slutet av nästa vecka om den finns kvar då :P
Fender Jazz CS 64, Fender Roscoe Beck V, Gewa Kontrabas, Aguilar DB680, Aguilar Tonehammer 500, Aguilar SL410x, Aguilar GS410
Användarvisningsbild
Basjonas
Medlem+
Inlägg: 608
Blev medlem: mån 04 sep 2006, 14:07
Ort: Stockholm

Inlägg av Basjonas »

Hjalle skrev:Nej tyvärr ebs o jag verkar inte gå ihop så braa :cry: diggar ebsljudet men det passar inte ihop me min warwicks o ja vill framhäva ljudet av mina basar för det är ju det ljudet ja gillar, det tycker däremot att just den toppen och edens 112 gör riktigt braa.
Jag är väldigt intressead och kommer nog skicka ett pm i slutet av nästa vecka om den finns kvar då :P
Jag förstår. Jag brukar inte heller gå bra ihop med ebs ÖVER HUVUD TAGET, men just 112:an tycker jag är en riktigt bra låda för lite lägre volym. Men som du säger, edens egna 112 passar säkert som handsken till toppen.
Skriv svar