Hej!
Jag har en Multiwave Dist-pedal (Bass Player Editor Award!) som jag tänkte byta mot något annat. Jag har tyvärr ingen riktig användning för den i träskblues-bandet...
Den fungerar ypperligt som synth-bas och så har jag rattat fram ett par bra distljud för metal och lite mysoverdriviga ljud för att feta till tonen. Originalförpackning och manual finns och förmodligen kvittot också.
Det jag nog mest är intresserad just nu är en loop-pedal (som övningsredskap) eller nån sorts rörliknande mjukare dist men kom gärna med andra förslag.
Finns att provspela på södermalm i Stockholm.
Senast redigerad av sonicaddiction den mån 16 jan 2012, 14:31, redigerad totalt 2 gång.
Pedalen är riktigt cool. Gillar speciellt att man kan blanda den rena signalen med den distade så man kan göra en väldigt fin övergång från rent till mysdist till ganska aggressiv till totalfreak.
Pedalen är riktigt cool. Gillar speciellt att man kan blanda den rena signalen med den distade så man kan göra en väldigt fin övergång från rent till mysdist till ganska aggressiv till totalfreak.
Går det att styra hur långt ner i frekvens som den distar signalen? Jag fattade inte om man kan styra det när jag kollade på YouTube-videon. Helst vill jag att den distar de lägsta frekvenserna så lite som möjligt.