Och BasChompa förstås!blackparkas skrev:Baskaggen!
Vem på PB skulle du vilja ta en öl med?
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- yak52
- Medlem
Det skulle säkert kunna vara kul att ta en öl tillsammans med alla här på forumet!
/Martin
/Martin
http://www.floydshotel.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Jazz Japan, Rickenbacker 4001v63, Landola akustisk bas
Mesa Boogie WalkAbout 12
Acoustic 220 och Acoustic 330 ~ Acoustic 406
Fender Jazz Japan, Rickenbacker 4001v63, Landola akustisk bas
Mesa Boogie WalkAbout 12
Acoustic 220 och Acoustic 330 ~ Acoustic 406
-
- Medlem++
- BBQV
- Forumvärd
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
-
- Medlem++
Säg till bara!Cuba skrev:Rekommenderas starkt! Henko tror jag inte att jag har träffat dock, så jag lägger till honom till min lista.bootsy skrev:Klopper, 2000000751, Henko och de andra i GBG-maffian jag inte haft (o)turen att träffa än.
Utöver gentlemännen ovan finns det rätt många jag gärna skulle träffa över en öl. Herrar Anli, BBQV och Dereborn verkar ha intressanta insikter. Om Figge, John Sane eller Hosse stod i rökrutan när man skulle passera vore det nog lite läskigt - men jag gissar att det skulle vara rätt givande att hänga där också.
P-basar
- Cuba
- VIP medlem
Henko skrev:Säg till bara!Cuba skrev:Rekommenderas starkt! Henko tror jag inte att jag har träffat dock, så jag lägger till honom till min lista.bootsy skrev:Klopper, 2000000751, Henko och de andra i GBG-maffian jag inte haft (o)turen att träffa än.
Utöver gentlemännen ovan finns det rätt många jag gärna skulle träffa över en öl. Herrar Anli, BBQV och Dereborn verkar ha intressanta insikter. Om Figge, John Sane eller Hosse stod i rökrutan när man skulle passera vore det nog lite läskigt - men jag gissar att det skulle vara rätt givande att hänga där också.
Ang. öl-kväll imorgonkväll:
En stor del av GBG-maffian smakar öl på Tre Små Rum i morgon kväll. Sjäjv är jag upptagen med att packa inför resa. Gå dit! Mycket trevlig tillställning!
- BB3000S
- VIP medlem
- Lestrange
- Medlem+
Nu dricker jag själv inte öl, men jag vill gärna passa på att göra smygreklam för vår mässa ( http://www.guitarshowsouth.se ) i Hässleholm nu på Lördag. Dels kommer jag och Pentastar att fokusera på basar, dels brukar det bli samkväm fram mot kvällen. Där kommer ju ölen in i bilden och ner i magen! Ingen PB:are med mindre än 25 mils enkel resa har giltiga frånvaroskäl, förutom möjligen dödsfall i familjen. Helst sitt eget! 

Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- Cuba
- VIP medlem
Helt OK...f-bass skrev:one of these days.Cuba skrev:Någon man aldrig träffat var kriteriet va?mange skrev:Kom på att med tanke på GH-träffarna så utesluter jag en hel del människor men tror det kan bli en rätt så halvtrevlig tråd ändå + jag gillar lite civil olydnad ibland.
Hmmm .... f-bass kanske eller Supersweede. edvin träffar jag eventuellt snart och det blir nog trevligt.
eller kanske snarare "en vacker dag så..."

- Bassplaya
- VIP medlem
- Jan Hellman
- VIP medlem
- Heyman
- VIP medlem
- Kontakt:
- Bassplaya
- VIP medlem
Tyvärr dör jag på fredag, sorryLestrange skrev:Nu dricker jag själv inte öl, men jag vill gärna passa på att göra smygreklam för vår mässa ( http://www.guitarshowsouth.se ) i Hässleholm nu på Lördag. Dels kommer jag och Pentastar att fokusera på basar, dels brukar det bli samkväm fram mot kvällen. Där kommer ju ölen in i bilden och ner i magen! Ingen PB:are med mindre än 25 mils enkel resa har giltiga frånvaroskäl, förutom möjligen dödsfall i familjen. Helst sitt eget!

- hosse
- Medlem+++
Det är lugnt, jag snusar bara + att jag håller sprit (och öl) väl.Henko skrev:Säg till bara!Cuba skrev:Rekommenderas starkt! Henko tror jag inte att jag har träffat dock, så jag lägger till honom till min lista.bootsy skrev:Klopper, 2000000751, Henko och de andra i GBG-maffian jag inte haft (o)turen att träffa än.
Annars känns det som jag druckit bira med ganska många här. Tarzan har jag missat så jag får väl säga honom. Ett shot-race med fromme pastorn Engson skulle också smaka väl. Sen skulle jag nog efter viss tvekan också dela en flaska Fernet med Bootsy.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- groovyjr
- VIP medlem
Det finns många som varit kul att träffa över "1" öl, den som först slår mig är Peppe efter diverse långa telefonsamtal så hade det varit kul att träffa karln!
Hade varit kul att ta en öl med f-bass och Inti vid samma bord för att se vart det ledde också, men jag har hört att hockeyskydd och öldrickande inte är en bra kombo... Så det får väl bli vid olika tillfälle i så fall!
Shit, listan skulle kunna göras lång...
Bootzy, Johannes osv...
Hade varit kul att ta en öl med f-bass och Inti vid samma bord för att se vart det ledde också, men jag har hört att hockeyskydd och öldrickande inte är en bra kombo... Så det får väl bli vid olika tillfälle i så fall!

Shit, listan skulle kunna göras lång...
Bootzy, Johannes osv...
If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
- groovyjr
- VIP medlem
Då kommer PB och hämtar arvet på Lördag då...Bassplaya skrev:Tyvärr dör jag på fredag, sorryLestrange skrev:Nu dricker jag själv inte öl, men jag vill gärna passa på att göra smygreklam för vår mässa ( http://www.guitarshowsouth.se ) i Hässleholm nu på Lördag. Dels kommer jag och Pentastar att fokusera på basar, dels brukar det bli samkväm fram mot kvällen. Där kommer ju ölen in i bilden och ner i magen! Ingen PB:are med mindre än 25 mils enkel resa har giltiga frånvaroskäl, förutom möjligen dödsfall i familjen. Helst sitt eget!
Vilken tid passar tror du!?

If it ain't got groove it ain't got soul...
- John Sane
- Medlem+
- hosse
- Medlem+++
Ja, en jävla typ.John Sane skrev:Johannes. Det var GRYMT när han var aktiv här.
www.chucknorrisfacts.com
- John Sane
- Medlem+
Passa dig, annars kanske han nackar dig på Glasvegas-konserten. Elak jävel...hosse skrev:Ja, en jävla typ.John Sane skrev:Johannes. Det var GRYMT när han var aktiv här.
Senast ändrad av John Sane den lör okt 08, 2011 23:21, ändrad totalt 1 gång
bootsy skrev:Och Johannes, du har inte ens bäst basljud på Söder. Eller i närheten av Skanstull. Möjligen i kvarteren runt Blecktornskällaren.
- hosse
- Medlem+++
Finnar bär alltid kniv.John Sane skrev:Passa dig, annars kanske han nackar dig på Glasvegas-konserten. Elak jävel...hosse skrev:Ja, en jävla typ.John Sane skrev:Johannes. Det var GRYMT när han var aktiv här.
www.chucknorrisfacts.com