Fasen....FreCko var ju som Alfrenzo på den tiden.
Knappt ett år sen, alltså.
Innan han blev bankdirektör, tjackade lägenhet och halkade efter i antal postade inlägg!
skaffade flickvän som satte en max månadsbudget för basgrejor också va?
Ja, eller satt stopp på basgrejor öht.
Nollat i budgeten...!
Innan han blev bankdirektör, tjackade lägenhet och halkade efter i antal postade inlägg!
Jo en del växer up....
Med en överfet betoning på En del!
Just det!
En del!!!!!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Jo en del växer up....
Med en överfet betoning på En del!
Just det!
En del!!!!!
Blir lite extra kul när man läser din bottomline
Självironi sörru!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Ja, fan...sällan har jag skrattat så mycket...helt underbar tråd...eftersom du svarade ja på frågan om det hela fanns inspelat så vill jag nu inte annat än att höra mullret...