EMG P/J mickar [SÅLDA]
- VHdiggare
- Medlem+
EMG P/J mickar [SÅLDA]
Hej!
Mina aktiva mickar till VH-basen som synes i min avatar är till salu för nå´t roligt. Bara mickarna, och de är slitna till utseendet.
Mvh
Peter
Mina aktiva mickar till VH-basen som synes i min avatar är till salu för nå´t roligt. Bara mickarna, och de är slitna till utseendet.
Mvh
Peter
Senast redigerad av VHdiggare den sön 25 mar 2012, 00:07, redigerad totalt 1 gånger.
- slarvid
- Medlem+
Re: EMG P/J mickar
pris?VHdiggare skrev:Hej!
Mvh
Peter
Starkare: ardbeg, springbank
- VHdiggare
- Medlem+
Re: EMG P/J mickar
Har ingen aning, vad man kan ta.... ett par hundralappar inkl. frakt....slarvid skrev:pris?VHdiggare skrev:Hej!
Mvh
Peter

- VHdiggare
- Medlem+
- VHdiggare
- Medlem+
Har kommit fram till att det blir bara mickarna som säljs, så priset är som innan alltså 200:- inkl. frakt. Har ingen modellbeteckning. Men denna länk hade Funkfingers, som jag köpte dem av i sin säljtråd. http://www.emgpickups.com/products/category/23/2
Ett par bilder på dem.

//Peter
Ett par bilder på dem.

//Peter
- Lestrange
- Medlem+
Jag har potar, stereotelejack, konding och batterikontakt som eventuell köpare kan få. GRATIS!!! Preampen sitter ju monterad i micken, så ingen extern behövs.
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- SuperSwede
- Medlem+
- BassiLow
- Medlem++
bra då slapp jag ens fundera på dessa 

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
- Lestrange
- Medlem+
Jo, men jag förväntar ju mig att du köper min mick i stället!VHdiggare skrev:Fan va go du är! Kom å köpLestrange skrev:Jag har potar, stereotelejack, konding och batterikontakt som eventuell köpare kan få. GRATIS!!! Preampen sitter ju monterad i micken, så ingen extern behövs.

Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- VHdiggare
- Medlem+
Jo tanken var där, men var skall jag ha den då? PM Kommer under dagenLestrange skrev:Jo, men jag förväntar ju mig att du köper min mick i stället!VHdiggare skrev:Fan va go du är! Kom å köpLestrange skrev:Jag har potar, stereotelejack, konding och batterikontakt som eventuell köpare kan få. GRATIS!!! Preampen sitter ju monterad i micken, så ingen extern behövs.