En av de få livebilder jag har på mig själv, fastän jag spelar ganska mkt live. Här i trioformat där vi körde Jimi Hendrix och Black Sabbath covers på skolavslutningen med mig på sång . Needless to say, publiken togs med storm.
Överraskad över att ingen gick dock, varken jag eller gitarristen rakstämde.
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Noelredding skrev:En av de få livebilder jag har på mig själv, fastän jag spelar ganska mkt live. Här i trioformat där vi körde Jimi Hendrix och Black Sabbath covers på skolavslutningen med mig på sång . Needless to say, publiken togs med storm.
Överraskad över att ingen gick dock, varken jag eller gitarristen rakstämde.
Ni ser ju rakade ut i alla fall!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Hellboy skrev:
Jepp. Vi har spelat med Krister ganska länge. Hjalmar är bra. Han är ju i Götet lite då och då. Det är dina hemtrakter av vad jag förstår.
//Jan
Javisst, vi rör oss lite i samma kretsar, har aldrig spelat med honom, men jag har stöter på honom titt som tätt. Har slaggat på hans båt en gång också!
basmartin skrev:
Javisst, vi rör oss lite i samma kretsar, har aldrig spelat med honom, men jag har stöter på honom titt som tätt. Har slaggat på hans båt en gång också!
Tampa! Hon har legat på havets botten två gånger. Fast det var innan Hjalles tid. Ball pulka. Sov du i förpiken då, eller? Världen är liten.
Hellboy skrev:
Tampa! Hon har legat på havets botten två gånger. Fast det var innan Hjalles tid. Ball pulka. Sov du i förpiken då, eller? Världen är liten.
//J
Hehe, nej, det var fullt kalas där när jag skulle knoppa, så jag sov i Hjalmars säng.