Gillar symmetrin av kedjan extra mycket.
Det har jag också märkt, men vet inte riktigt om det är bra eller dåligt. Troligen både och, beroende på hur man ser på det. Tanken har aldrig varit att härma Martin. Jag har bara inspirerats mycket av hans tänk och bilder, så det är väl naturligt att det syns i mina bilder. Svårt det där, till vilken grad det är okej att efterlikna någon annan eller om man ska ha en helt egen stil. Det är lite det här tänket: "Oj, vilken snygg tröja! Men en sådan har ju han, så jag kan ju inte skaffa en likadan..." Kul att du gillar i alla fall!macahan skrev:Inspirationen syns tydligt simon!
Gillar symmetrin av kedjan extra mycket.
En spegellös systemkamera låter onekligen som ett bra alternativ för er, och Panasonic-modellen som du kollat på är säkert bra. (jag har en Panasonic LX-3 som jag är en mycket bra kompaktkamera, så Panasonic är i min värld ett bra märke.) Sony NEX-serien som Simon tipsar om är också värd att kolla in. De är väldigt smidiga.FreCKo skrev:Jag har kollat lite på Panasonic GX1, då den har fått övergripande bra recensioner, det finns många bra och billiga objektiv och man kan dessutom köpa till lite adaptrar så att man kan använda äldre objektiv, vilket kan vara roligt.
bootsy skrev:Och Johannes, du har inte ens bäst basljud på Söder. Eller i närheten av Skanstull. Möjligen i kvarteren runt Blecktornskällaren.
bootsy skrev:Och Johannes, du har inte ens bäst basljud på Söder. Eller i närheten av Skanstull. Möjligen i kvarteren runt Blecktornskällaren.
Somrigare än sådär blir det inte.Simon skrev:Knäppte en bild med mobilen (Instagram-appen). Skön sommarkväll på kompisens kolonilott.
[img]bild[/img]
Oj, tack så mycket!Geddan skrev:Somrigare än sådär blir det inte.Simon skrev:Knäppte en bild med mobilen (Instagram-appen). Skön sommarkväll på kompisens kolonilott.
[img]bild[/img]
Kan tänka mig att du kan vinna sånna där läsartävlingar i lokalbladen med den där.