Kom och hämta.
Är gissningsvis 1.40 högt och har plats för maaaassor med grejs.
TDHP fick det förra och kan säkert intyga dess magiskhet....;-D
Det är i nuläget i färgen "stilfull orange"...
Om man hämtar den snabbt så kan man kanske få 7 dat-taper på köpet..
Senast redigerad av GandhiMK2 den ons 23 jan 2013, 19:17, redigerad totalt 1 gånger.
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Va?! Måla bort den fina orange'a färgen! Hädare....
Du fick inte en rack-"vagga" med på köpet va? Sån som man kan lägga saker som inte har rackfästen...
Jag letar här hemma ...
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
f-bass skrev:Va?! Måla bort den fina orange'a färgen! Hädare....
Du fick inte en rack-"vagga" med på köpet va? Sån som man kan lägga saker som inte har rackfästen...
Jag letar här hemma ...
Den var så vacker att jag inte kunde ta ögonen i från den och fick inget gjort!
Rackvagga vore kanon, har ett litet Xelex-steg som är smalare än 19" som jag skulle vilja ha i racket!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Jag vill ha!!!! ...men jag lär ju inte ha vägarna förbi. Jag kan i alla fall lova att om detta skåp skulle få pryda min synthstudio, fylld med racksynthar, effektburkar och linemixers, skulle jag aldrig måla över den fina orangea färgen!
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lejnoss skrev:Jag vill jättegärna ha ett rackskåp, men... var i landet bort du? Inte i Skåne månne?
Nä, tyvärr...=/ Sthlm.
Men kom gärna förbi och hämta det! ;-D
Lite mycket att hoppas på att PB-transport ska ta hand om, I guess...
Näääädå...kom och plocka...TDHP vill gärna förvara det hemma hos sej tills ni ses...! :-0
Om allt går som det ska så blir jag av med det ikväll.
Basåattnivet.