Japp! Det blir lite volym av det!Anders skrev:straightedge79,det där är väl 4x12or dessutom va?
Fet rigg hur som helst!

Och en massa köttma givetvis med en bra fuzzpedal!
Japp! Det blir lite volym av det!Anders skrev:straightedge79,det där är väl 4x12or dessutom va?
Fet rigg hur som helst!
Även om elementen klarar sig från skador om man råkar lyfta högtalarlådan med ett knä mot fronten så är det lätt hänt att tyget blir mindre snyggt på en vanlig tygfront efter en sådan incident, det sträcks och börjar hänga. Med gallret bakom slipper man även det.Valle skrev:Jag är då grymt glad Tommy att du har gallret kvar bakom tyget, speciellt då dina låddor gärna inbjuder till roddning. Det är så jäkla trist att sabba nått element genom at typ köra in knät i den.. har en polare som lyckats med det.
Kul att höra att det inte stör utseendemässigt !Det är ju en viss skillnad mot den "klassiska" looken, men kanske inte tillräckligt för att förstöra tjusningen?AlbinH skrev:Jag håller med Valle.
Det är inte precis en nackdel att gallret finns kvar bakom tygfronten. Inte heller tycker jag att det är mindre snyggt att det finns skruvar synliga på fronten. Det finns ju ingen som klagar på att skruvarna syns som håller fast plekan i basen.
Nick var förbi igår och hämta nå grejer, och det första han sa när han såg lådan var "inte ser det nå konstigt ut med skruvat tyg".. Personligen gillar jag dina skruvar, snyggt med svart skruv och nån silvrig bricka runt den.tks skrev:Även om elementen klarar sig från skador om man råkar lyfta högtalarlådan med ett knä mot fronten så är det lätt hänt att tyget blir mindre snyggt på en vanlig tygfront efter en sådan incident, det sträcks och börjar hänga. Med gallret bakom slipper man även det.Valle skrev:Jag är då grymt glad Tommy att du har gallret kvar bakom tyget, speciellt då dina låddor gärna inbjuder till roddning. Det är så jäkla trist att sabba nått element genom at typ köra in knät i den.. har en polare som lyckats med det.
Kul att höra att det inte stör utseendemässigt !Det är ju en viss skillnad mot den "klassiska" looken, men kanske inte tillräckligt för att förstöra tjusningen?AlbinH skrev:Jag håller med Valle.
Det är inte precis en nackdel att gallret finns kvar bakom tygfronten. Inte heller tycker jag att det är mindre snyggt att det finns skruvar synliga på fronten. Det finns ju ingen som klagar på att skruvarna syns som håller fast plekan i basen.
Hoppas som sagt på att kunna erbjuda tygfront "på riktigt" för hela utbudet senare i år.
Måste vara rätt mysigt att ha det där paketet i ryggen, Seaweed?Seaweed skrev:
Jodå, man kan säga att luften flyttar på sig en del.Löwe skrev:Måste vara rätt mysigt att ha det där paketet i ryggen, Seaweed?Seaweed skrev:
Så du är nöjd så här långt? Jag la en beställning hos 4Sound. Ska komma om en dryg månad.
Det är väl för att man fotograferar stående, om man lägger telefonen när man fotograferar så att bilden blir sk liggande så blir det fungerande här.kmo skrev:Varför lägger sig alltid mobilbilder ner????????
kmo skrev:Jag har en tanke på att stjäla en Dual Showman av en kompis...