[KÖPT!] Båtvagn med vinsch

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Användarvisningsbild
Pelleper
Medlem+

[KÖPT!] Båtvagn med vinsch

Inlägg av Pelleper »

Impulsköpte en båt i helgen men den medföljande båtvagnen var i uselt skick samt ej anpassad för båten, men den tog oss hem de 15 milen i alla fall. Precis när vi kom hem så gick vagnen av, så nu är den ej brukbar längre :(

Men båten är fin och jag letar således efter en fungerande, enkel, billig båtvagn nu. Den ska passa till en båt ca 4,50 lång, 130kg tung och ha vinsch samt fungerande "rullar" för köl och sidor för enkel i- och upptagning från sjön.

Så, är det någon här som har en dylik till salu till ett bra pris? Den behöver inte vara vare sig vacker, registrerad eller annat men självklart väl fungerande och hel. Ska bara ha den till i- och upptagning samt att förvara båten på under vintern.

Tackar!
Senast redigerad av Pelleper den mån 13 maj 2013, 10:51, redigerad totalt 1 gånger.
/Pelle

Schatz Jazz, ARES Custom Jazz, 3/4 kontrabas
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
Användarvisningsbild
Pelleper
Medlem+

Re: [Köpes] Båtvagn med vinsch

Inlägg av Pelleper »

Glömde säga: gärna i närheten av där jag oftast befinner mig förstås, så att det finns möjlighet för mig att hämta upp den. Eftersom det kan vara en 30-kärra så vill jag ju inte åka allt för långt. Jag finns oftast mellan Borensberg,Motala och Stockholm. Åker längs E4 varje vecka.

Tack!
/Pelle

EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
Användarvisningsbild
Pelleper
Medlem+

Re: [KÖPT!] Båtvagn med vinsch

Inlägg av Pelleper »

Har nu fått tag på en båtvagn enligt önskemål, så detta är ej längre aktuellt.
/Pelle

EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
Skriv svar