Det vore helt fantastiskt om du har annars måste jag försöka linda själv.EADGC skrev:Jag tror att jag har dessa. Kollar imorgon.
Två stycken behöver jag.
Name your price
Det vore helt fantastiskt om du har annars måste jag försöka linda själv.EADGC skrev:Jag tror att jag har dessa. Kollar imorgon.
EADGC har börjat demontera sin 220 för min skull. Kanske är han beredd att fortsätta på inslagen bana och slakta delar även till dig?
"Bättre en hel 220 i handen än två halva i skogen"200071 skrev::-O
Vore ju grymt!
motorman skrev:"Bättre en hel 220 i handen än två halva i skogen"200071 skrev::-O
Vore ju grymt!
Hej 200071!200071 skrev:Nu är riggen komplett.
En 220 och en 402
Får jag vara med då?
Snälla....
EADGC skrev:Reservdelar på väg till motorman och 200071.
-förstärkare!200071 skrev:Nu är riggen komplett.
En 220 och en 402
Får jag vara med då?
Snälla....
Grundström skrev:Fixade lite med min 220 som krånglat lite ett tag. Visade sig vara en kalllödning som jag orsakat själv.... Visste det ju egentligen men glömt känslan lite. Vilket sjuhelsikes punch och rappt svar den gamla häcken har Nu får den allt följa med på några rep igen. Det är den allt värd.
Nja, den behöver lite mer pyssel än jag fixar själv.... ÅterkommerEADGC skrev:-förstärkare!200071 skrev:Nu är riggen komplett.
En 220 och en 402
Får jag vara med då?
Snälla....
Nu är väl 220:an presentabel?
Har du hittat denna sida?Liten skrev: Behöver lite kärlek, på hög volym rapar de lägre tonerna längst e-strängen genom. Är stärken, har provat andra lådor och annan stärk i 402an. Mottager gärna tips.
(Min 402 har inga plastkoppar för att stacka lådor, bara gropar i trät)