Men vänta vänta vänta här lite granna nu bara... Nu måste vi reda ut detta...Per skrev:Köpte en ny kudde idag. Nu jädrar ska det provsovas! Tungt!
Vad är det som är tungt?
Köpandet, kudden, provandet eller sovandet? Eller rent av jädrandet?
Men vänta vänta vänta här lite granna nu bara... Nu måste vi reda ut detta...Per skrev:Köpte en ny kudde idag. Nu jädrar ska det provsovas! Tungt!
Jag tror han menar "fjädrarna"...fieldflower skrev:Men vänta vänta vänta här lite granna nu bara... Nu måste vi reda ut detta...Per skrev:Köpte en ny kudde idag. Nu fjädrar ska det provsovas! Tungt!
Vad är det som är tungt?
Köpandet, kudden, provandet eller sovandet? Eller rent av jädrandet?
Tss.Per skrev:Zzzzzzzzz...
..och välgång!fieldflower skrev:Hälsa!
Annars brukar "Hälsa, men säg inget" vara en bra variant...AlbinH skrev:..och välgång!fieldflower skrev:Hälsa!
Säg åt honom att vi älskar honom såsom en Broder I Förskingringen!
Typ..
*ASG*fieldflower skrev:Annars brukar "Hälsa, men säg inget" vara en bra variant...AlbinH skrev:..och välgång!fieldflower skrev:Hälsa!
Typ..
Jag är osäker på, om hon skulle köpa det...AlbinH skrev:..och välgång!fieldflower skrev:Hälsa!
Typ..
SÅ ofint av en basbroder!Per skrev:Ja, dagens påhitt har vi missat. Enlighten us!
Jag tror att detta är en mer exakt beskrivning...fieldflower skrev:Jo, jag är mycket nöjd!
Nja, här tror jag käre bror tar miste. Herr Orbison's poetiska utspel verkar mest innehålla ytliga, ibland rent sexistiska kommentarer kring damen i fråga. Jag törs nog förmoda - naturligtvis utan att betvivla damens i fråga skönhet - att herr Dal fastmer sätter fingret på detta falls väsentligheter, när han konstaterar, att "Hon e vass i bissnis, hon e smartare 'n du nå'nsin tror".AlbinH skrev:Jag tror att detta är en mer exakt beskrivning...fieldflower skrev:Jo, jag är mycket nöjd!
https://www.youtube.com/watch?v=HV4JSlVgXkM" onclick="window.open(this.href);return false;