"Gick igenom bra, helt jämnt och snyggt i alla register."
Ibland är man riktigt nöjd med prylarna.

Sånt är roligt!Per skrev:Jag tänkte bara delge församlingen, att mitt basljud fick beröm i pausen igår.
"Gick igenom bra, helt jämnt och snyggt i alla register."
Ibland är man riktigt nöjd med prylarna.
Hon visade inga sådana tendenser alls faktiskt.Per skrev:Eller sy...
Hur var syslöjdsläraren? Också presumtiv pedofil?
Det kan det inte göra. Då skulle man höra det, när man stoppar fingrarna i öronen.AlbinH skrev:Jag har fått höra att ljudet sitter i fingrarna.
Det man hör då kanske egentligen är det sanna, rätta ljudet...Per skrev:Det kan det inte göra. Då skulle man höra det, när man stoppar fingrarna i öronen.AlbinH skrev:Jag har fått höra att ljudet sitter i fingrarna.
Behövs inte - det finns redan på plats.fieldflower skrev:Det du skall ha under kilten, beställdes det på samma gång?
En liknande kväll hade jag igår. Det började med att brandvarnaren tjöt igång när jag stekte biffen. Grannhuset ("statarlänga") brann i januari och är fortfarande under renovering så jag gissar att något dussintal människor spillde lite av eftermiddagskaffet.fieldflower skrev:Tänkte nog det...
Jo, det var en öronöppnare.
Vad skönt det hade varit om kvällen slutat där.
Men istället välte jag ut ett par kartonger med grejer till plastmodeller samt ett halvfärdig diorama, så att bilen från dioramat studsade iväg över golvet i en skur av små och inte så små plastdetaljer.
Himla roligt. Inte!