Mycket nöje, men glöm inte att gå och lägga dig i tid, så du orkar upp imorgon.
(Ifall du inte har någon morsa i närheten, som kan stå för sådana repliker.

Själv ska jag hämta banjon efter åtta.
Per skrev: Själv ska jag hämta banjon efter åtta.
Mmm... Hämtad och provpelad. Fantastiskt bekväm. Nu ska vi kolla strängningar.AlbinH skrev:Per skrev: Själv ska jag hämta banjon efter åtta.![]()
Nu är det efter åtta....
Musikkollo!!!Per skrev:Absolut! När ungarna flyttat hemifrån och vi alla blivit pensionärer, får vi ordna musikkollo några gånger om året.
Du har då bara Roligheter för dig!Per skrev: Just tillbaka från en Beatles tributekonsert på Malmö Arena; fyrmannaband (med keyboardist) och en halv symfoniorkester. Trevligt!
Helt obegripligt. Det klarar man ju i en enkel keyboard för en tusing.fieldflower skrev: Exakt varför lägger man alltid presets huller om buller istf att ha något slags ordning mellan olika typer av ljud?
Detr kanske är för att uppmuntra användarna att börja använda editeringsmjukvaran...Per skrev:Helt obegripligt. Det klarar man ju i en enkel keyboard för en tusing.fieldflower skrev: Exakt varför lägger man alltid presets huller om buller istf att ha något slags ordning mellan olika typer av ljud?
@ Albin: We aim to please - at least ourselves.
Bra! Då riskerar du inte att somna, när du skapar musik. Du kan hålla på hur länge som helst.fieldflower skrev: Blir ommöblering av musikhörnet i sovrummet för att få in grejerna dock. Ser mindre och mindre ut som ett sovrum...