Tack kollegor? Kanske?
Slant kommer när överlevnadsbidraget rasslat in!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Tack var ordet ja Jag ger er fria händer, med blott 2 små ödmjuka önskningar! Dels vore det kul med nån annorlunda färg(svart kvalar nog inte in där, rumpeldunk ), och är det möjligt skulle jag gärna kunna tänka mej en MM av valfri sort i stalläge, men jag blir nöjd hursom
Stiligt!
Nu är det Bengt Grieve kulörer som gäller.
Förslag:
Blåbärsrisgrön kropp, sängkammarrosa plektrumskydd och hals i mörkvitt!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Det får bli flake helt enkelt...i skön kulör...fan det är ju bara att ösa på...han är ju ung nog att hinna skämmas för den senare, i efterhand
Flakelack...på hals och matching headstock...mörkt blå...så att guldet blir riktigt BLING!!!
Eftersom det skall vara "guld" hardware så funkar ju inte mina prylar (stämmisar-stall- kontrollplatta) men jag har ett tre lager vitt/svart/vitt pl.skydd som jag kan donera.
Kan tänka mig att tapetsera/lacka mitt vita pl.skydd (a' la "makten"s fräcka ide') om önskemål finnes
dereborn skrev:Om det ska vara flejk o guldhardware MÅSTE det väl nästan vara ett pearl white pl-skydd?
Bestäm ni Men pearl var ju en go idé! ska basen vara utflippad måste väl plektrumskyddet också vara mer eller mindre galet?! Härmed förklarar jag även tråkiga plektrumskydd förbjudna Smågillar Makten konceptet
dereborn skrev:Om det ska vara flejk o guldhardware MÅSTE det väl nästan vara ett pearl white pl-skydd?
Bestäm ni Men pearl var ju en go idé! ska basen vara utflippad måste väl plektrumskyddet också vara mer eller mindre galet?! Härmed förklarar jag även tråkiga plektrumskydd förbjudna Smågillar Makten konceptet
Trots att det bara är på "spångings stadiet" ännu så måste jag erkänna att marcbass och jag ( appropå mitt vita pl.skydd) har diskuterat några vilda ide'er åt det "galna" hållet. Hemligt och på PM nivå ännu.Tydliga Makt tendenser.
Trots att det bara är på "spångings stadiet" ännu så måste jag erkänna att marcbass och jag ( appropå mitt vita pl.skydd) har diskuterat några vilda ide'er åt det "galna" hållet. Hemligt och på PM nivå ännu.Tydliga Makt tendenser.