Vi tar fram öl, chips och korvar och sätter oss och supportar!

Skämt åsido - kör hårt! Det fixar du.

Vad för slags korv tänker du på?Per skrev:Woohooo! Keep up the good work!![]()
Vi tar fram öl, chips och korvar och sätter oss och supportar!![]()
Korv går fint. Det är chips, godis, läsk, etc som är boven.AlbinH skrev:Vad för slags korv tänker du på?Per skrev:Woohooo! Keep up the good work!![]()
Vi tar fram öl, chips och korvar och sätter oss och supportar!![]()
Hmmm... grattis? Där har jag inte varit sen jag var 12... har du regredierat?fieldflower skrev:Fast det gick över då jag ställde mig på vågen i morse. 99,6.fieldflower skrev:Ölsugen...
Officiellt inne på 2-siffrigt.
Det får firas med en smörgåstå...
En stor star....
Men iaf en liten påse godi....
Nä, gymma och proteinshake blir det.
Nu jävlar ska jag hålla mig där!
Hade nog gått fortare hit om jag inte numera gymmade 3 ggr/vecka...Body&Soul skrev:Hmmm... grattis? Där har jag inte varit sen jag var 12... har du regredierat?fieldflower skrev:Fast det gick över då jag ställde mig på vågen i morse. 99,6.fieldflower skrev:Ölsugen...
Officiellt inne på 2-siffrigt.
Det får firas med en smörgåstå...
En stor star....
Men iaf en liten påse godi....
Nä, gymma och proteinshake blir det.
Nu jävlar ska jag hålla mig där!![]()
Har skägget slutat växa?
Vad säger hustrun om att umgås med en pojkspoling?
Är det därför du får lördagsgodis?
Frågor, frågor..
Du skulle kunna fylla år. Folk gör det hela tiden på Fejan. Det funkar säkert civilt också!fieldflower skrev: Fast nu vill jag snart ha en fest...
Men Albin, då...AlbinH skrev:
Vad för slags korv tänker du på?
Per skrev:Men Albin, då...AlbinH skrev:
Vad för slags korv tänker du på?![]()
![]()
Se vad vi har i lilla Lund!fieldflower skrev:Min favvo är Salami Calabrese. Het och god!
En gång när jag beställde sådan var det en dam som stod på tur som bad att få smaka också, men hon fick be om lite vatten...
Fast Salami Calabrese har vi på ICA här...AlbinH skrev:Se vad vi har i lilla Lund!fieldflower skrev:Min favvo är Salami Calabrese. Het och god!
En gång när jag beställde sådan var det en dam som stod på tur som bad att få smaka också, men hon fick be om lite vatten...
http://www.korvhuset.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ända fram till mitten av 60-talet (?) fanns det en köttaffär i Malmö som hade en STOR skylt över butiksfönstret som stolt annonserade "Hästkött". Jag tror inte det hade funkat idag.Body&Soul skrev:http://gustafskorv.se/historia/
Kanske inte "LAMMKÖTT" heller...AlbinH skrev:
Ända fram till mitten av 60-talet (?) fanns det en köttaffär i Malmö som hade en STOR skylt över butiksfönstret som stolt annonserade "Hästkött". Jag tror inte det hade funkat idag.
Nämenojsansa! Jag hänger på!Per skrev: Nej, men hörde jag inte just någon, som bjöd på en liten fredagseftermiddagsöl i solskenet på stentrappan?
Oops, det var ju jag. Vilken tur att jag inte glömde det! Och vilken tur att jag hörde det!
För något år sedan började man sälja hästfilé och hästbiff på Coop här. Jag blev överlycklig, fantastiskt fint kött och billigare än gris. Dessvärre tog det bara nån månad innan det blev trendigt och priset steg till oanständig höjd. Så numera har ingen råd och de har slutat sälja.... Kapitalism i hästväg.AlbinH skrev:Ända fram till mitten av 60-talet (?) fanns det en köttaffär i Malmö som hade en STOR skylt över butiksfönstret som stolt annonserade "Hästkött". Jag tror inte det hade funkat idag.Body&Soul skrev:http://gustafskorv.se/historia/
Jag har under många år försökt hitta en anledning att lära mig Access på riktigt.Body&Soul skrev:För övrigt har jag regredierat tillbaka till att ha blivit en Accesskille igen...