Är det det det föreställer?fieldflower skrev:Per skrev: De måste vara svåra att slå ihjäl?
Jag trodde det var roddaren i Notre Dame, Quasimodo, som ska lämna en bas till kyrkobasen Claude Frollo.

Är det det det föreställer?fieldflower skrev:Per skrev: De måste vara svåra att slå ihjäl?
Per skrev:Är det det det föreställer?fieldflower skrev:Per skrev: De måste vara svåra att slå ihjäl?
Jag trodde det var roddaren i Notre Dame, Quasimodo, som ska lämna en bas till kyrkobasen Claude Frollo.
fieldflower skrev:Alla är Quasimodo.
Men ÄR du med på bilden då? Va? vava? VAVAVA????AlbinH skrev:fieldflower skrev:Alla är Quasimodo.![]()
Inte jag!
That rings a bell!fieldflower skrev:Alla är Quasimodo.
Several...Per skrev:That rings a bell!fieldflower skrev:Alla är Quasimodo.
Men jag är kutryggig, går illa och pratar med en french accent!fieldflower skrev:Men ÄR du med på bilden då? Va? vava? VAVAVA????AlbinH skrev:fieldflower skrev:Alla är Quasimodo.![]()
Inte jag!
Ja, jag veeet! Det säger alla.Per skrev:Dessutom är det höstlov nästa vecka och halvterminsprognoserna blev klara igår.
Hurra!
Odjur? Du är ju en gulleplutt, Albin.
Guten Morgen! Morgenstern hatt gold im Mund. Goete ist en soet poet.fieldflower skrev:Gomorrn! Trött!
Scheissen am Meissen?Per skrev:Göte var en stor pöt. Han diktade, när han sköt.
Jag känner just nu att jag på sin höjd kan spela Allan.fieldflower skrev:Sådärja, spelat igenom hela gig-spotify-listan.
Det är ju jäkligt roligt att spela bas också!
Nä, den har vi inte med på listan, så den kan jag inte.AlbinH skrev:Jag känner just nu att jag på sin höjd kan spela Allan.fieldflower skrev:Sådärja, spelat igenom hela gig-spotify-listan.
Det är ju jäkligt roligt att spela bas också!