Just nu är nog den enda...

Jag äger en av "hans" basar.fieldflower skrev: ↑tis 02 jul 2019, 16:51 Jo, jag har svårt för honom. Vet inte varför, men jag har det. Man kan inte gilla allt...
Det måste vara tvättklämman. Ta bort den från näsan, så är han säkert bra.fieldflower skrev: ↑tis 02 jul 2019, 16:51 Jo, jag har svårt för honom. Vet inte varför, men jag har det. Man kan inte gilla allt...
Jo, typ så...Per skrev: ↑tis 02 jul 2019, 21:55Det måste vara tvättklämman. Ta bort den från näsan, så är han säkert bra.fieldflower skrev: ↑tis 02 jul 2019, 16:51 Jo, jag har svårt för honom. Vet inte varför, men jag har det. Man kan inte gilla allt...![]()
Aaooihelvitte!
Du är alldeles för seriös. Du borde försöka utveckla din kreativa sida. Lite mer av konstnärlighet. Börja spela ett instrument t ex! Cittra eller träskofiol är två gamla hederliga instrument som kan rekommenderas.fieldflower skrev: ↑tor 04 jul 2019, 07:59Jag tror att det är för att jag inte slösar bort mitt liv på trams...![]()
Tror jag är hyfsat kreativ...AlbinH skrev: ↑tor 04 jul 2019, 08:16Du är alldeles för seriös. Du borde försöka utveckla din kreativa sida. Lite mer av konstnärlighet. Börja spela ett instrument t ex! Cittra eller träskofiol är två gamla hederliga instrument som kan rekommenderas.fieldflower skrev: ↑tor 04 jul 2019, 07:59Jag tror att det är för att jag inte slösar bort mitt liv på trams...![]()
![]()
Det vill lustigt nog jag också!
Ropa inte Guten Abend förrän du har sett tre män i trenchcoat och hatt simma över Donau!!!fieldflower skrev: ↑tor 04 jul 2019, 12:52Tror jag är hyfsat kreativ...
Cittra har jag funderat på. Det är ett ljud som saknas i ljudbanken.
Borde man kunna springa på billigt på loppis, men jag går aldrig på loppis.
En gäddkäke kan du väl få hos fiskhandlaren?AlbinH skrev: ↑tor 04 jul 2019, 17:53
Jag har löpare ute i gamla Finnmarken sen många år med ett stående uppdrag att förvärva åt mig en femsträngad kantele. Löparna har löpt runt på alla norra Värmelands bonnauktioner utan att leverera.
Ja, kantele är mer för mig. Jag tilltalas av det svårmodiga i tonen. Väinömöinen och Ilmarinen liknar mer min släkt än Anton Karas.
Ja, en 412:a ellr kanske två. Jag är så nöjd om jag hittar hybriden. för den älskar jag. Även om det hade vart kul med en helrör också.