Vet inte. Kan nån, kan Tellemar.
Ring, så spelar han.
Vet inte. Kan nån, kan Tellemar.
John_D skrev: ↑tor 04 jul 2019, 21:47Ja, en 412:a ellr kanske två. Jag är så nöjd om jag hittar hybriden. för den älskar jag. Även om det hade vart kul med en helrör också.
Svarar han fortfarande?
Jag tar gärna emot erbjudanden. Jag har en EBS aktiv låda just nu och visst e den bra men jag är trött på att bära hela vikten på en gågnAlbinH skrev: ↑tor 04 jul 2019, 23:49John_D skrev: ↑tor 04 jul 2019, 21:47Ja, en 412:a ellr kanske två. Jag är så nöjd om jag hittar hybriden. för den älskar jag. Även om det hade vart kul med en helrör också.![]()
Då vet jag vem jag skall tipsa vid tillfälle!![]()
Trevligt - grattis!
Nja, då har vi lite olika schema...
Å då får man sjukpenning som kan komma väl tillpass när man blir frisk!fieldflower skrev: ↑lör 06 jul 2019, 20:52 Jotack, var är soffan?
Förresten är det kul att hålla sig till traditionerna.
Som t.ex. att bli sjuk direkt då man har semester.![]()
Du menar o-/halvbetalda karensdagar och sabbad semester..?AlbinH skrev: ↑lör 06 jul 2019, 22:05Å då får man sjukpenning som kan komma väl tillpass när man blir frisk!fieldflower skrev: ↑lör 06 jul 2019, 20:52 Jotack, var är soffan?
![]()
Asså, teoretiskt asså...fieldflower skrev: ↑lör 06 jul 2019, 22:59Du menar o-/halvbetalda karensdagar och sabbad semester..?AlbinH skrev: ↑lör 06 jul 2019, 22:05Å då får man sjukpenning som kan komma väl tillpass när man blir frisk!fieldflower skrev: ↑lör 06 jul 2019, 20:52 Jotack, var är soffan?
![]()
Men ligger jag för ankar sjukskriver jag mig, och tar ut fler dagar i slutet.
Du ser! Hälsan tiger still!