Basbyggarkurs med BBQV!
Re: Basbyggarkurs med BBQV!
Ja!!!!! Hemsidan räcker inte till!GrafZeppelin skrev:Det vill vi ha, eller hur?

- Geddan
- VIP medlem
Kom till Örebro den 25:e-27:e april då!GrafZeppelin skrev:Det vill vi ha, eller hur?
Kunde inte hålla mig!

"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Foxbat
- Medlem++
Är det så enkelt? Va bra!Geddy_Lee skrev:Kom till Örebro den 25:e-27:e april då!GrafZeppelin skrev:Det vill vi ha, eller hur?
Kunde inte hålla mig!
(C) Handicamp
Fender-OLP-HPD-Räserbajser
Fender-OLP-HPD-Räserbajser
- Geddan
- VIP medlem
Japp!Foxbat skrev:Är det så enkelt? Va bra!Geddy_Lee skrev:Kom till Örebro den 25:e-27:e april då!GrafZeppelin skrev:Det vill vi ha, eller hur?
Kunde inte hålla mig!
Så enkelt kan de va!

- Jan Hellman
- Jan Hellman
- BBQV
- Forumvärd
- blackparkas
- Medlem++++
- Geddan
- VIP medlem
Har oxå försökt att vara hemlig, men jag får intrycket att folk inte riktigt fattar vad vi har på gång på träffen i april, så jag lättade lite på täckelset.BarbequeVillage skrev:Å jag som försökte vara lite hemlig...
Jo, Geddy har bett mig hålla lite workshop under nå'n av basdagarna. När, hur länge och i vilken form vet jag inte än, men Örebros Finest kommer säkert med ett program vad det lider!

- Jan Hellman
- Jan Hellman
Det var BBQV:s egen idé, jag tänkte bara utöva lite påtryckning. Men attan vad coolt att det är på gång till Öret, hoppas jag kan!rumpeldunken skrev:Bra idé Grafen!![]()
- BBQV
- Forumvärd
Jaha! Ja, jag får ta o bestämma mej om jag ska med eller inte..Vet inte ens om jag kan då!GrafZeppelin skrev:Det var BBQV:s egen idé, jag tänkte bara utöva lite påtryckning. Men attan vad coolt att det är på gång till Öret, hoppas jag kan!rumpeldunken skrev:Bra idé Grafen!![]()

- Geddan
- VIP medlem
Haha!rumpeldunken skrev:Jaha! Ja, jag får ta o bestämma mej om jag ska med eller inte..Vet inte ens om jag kan då!GrafZeppelin skrev:Det var BBQV:s egen idé, jag tänkte bara utöva lite påtryckning. Men attan vad coolt att det är på gång till Öret, hoppas jag kan!rumpeldunken skrev:Bra idé Grafen!![]()
Du får ta och kolla i Filofaxen!
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- BBQV
- Forumvärd
Nu i sommar kan bli lite svårt, semestrarna ska vara spikade snart och det kräver som sagt lite planering, shopping och lokalfix om en så'n pryl ska funka. Men som sagt, om intresse finns så kan jag rodda lite i det.GrafZeppelin skrev:Det var BBQV:s egen idé, jag tänkte bara utöva lite påtryckning. Men attan vad coolt att det är på gång till Öret, hoppas jag kan!rumpeldunken skrev:Bra idé Grafen!![]()
- Klopper
- Hedersmedlem
Kan ju bara säga att BBQV verkar vara en hyvelns gosse som kommer till Öret med fullfräs och stämjärnet i högsta hugg för att tälja till en yxa! 

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- 200071
- Hedersmedlem
Men då kanske vi å ena sidan ska tillägga att det kommer mer kvalificerad basbyggarinspiration till Örebrohelgen och å andra sidan att det naturligtvis inte blir tal om en kurs utan just insikt och inspiration.Geddy_Lee skrev:Kom till Örebro den 25:e-27:e april då!GrafZeppelin skrev:Det vill vi ha, eller hur?
Kunde inte hålla mig!
- Liten
- Hedersmedlem
- Geddan
- VIP medlem
Det gör det!200071 skrev:Men då kanske vi å ena sidan ska tillägga att det kommer mer kvalificerad basbyggarinspiration till Örebrohelgen och å andra sidan att det naturligtvis inte blir tal om en kurs utan just insikt och inspiration.Geddy_Lee skrev:Kom till Örebro den 25:e-27:e april då!GrafZeppelin skrev:Det vill vi ha, eller hur?
Kunde inte hålla mig!
Alltså inte mer kvalificerade utan fler kvalificerade.

- Jan Hellman
- Jan Hellman
- 200071
- Hedersmedlem
Sorry för mitt slarviga språkbruk. Självklart var det fler och inte mer jag menade. Brukar själv vara noga med sådant.Geddy_Lee skrev:Det gör det!200071 skrev:Men då kanske vi å ena sidan ska tillägga att det kommer mer kvalificerad basbyggarinspiration till Örebrohelgen och å andra sidan att det naturligtvis inte blir tal om en kurs utan just insikt och inspiration.Geddy_Lee skrev:Kom till Örebro den 25:e-27:e april då!GrafZeppelin skrev:Det vill vi ha, eller hur?
Kunde inte hålla mig!
Alltså inte mer kvalificerade utan fler kvalificerade.
- Geddan
- VIP medlem
Tänkte mest så att inte Per hälsar dig med en fet käftsmäll när ni springer ihop där på träffen.200071 skrev:Självklart var det fler och inte mer jag menade. Brukar själv vara noga med sådant.

- Jan Hellman
- Jan Hellman