Fick upp i Facebookflödet att det var exakt ett år sedan jag klarade 152,5 i bänkpress.
Jääädrar vad jag tappat i styrka under senaste året!
Men det är ju kul att ha klarat det en gång iaf.
Det är vackert med lite böj på stången i bänkpress!

Du som tränar mycket på gym, har du inte stött på kategorin som siktar in sig på att bygga korta bulliga muskler. Främst armar, axlar och bröst, men skippar benen och skulle aaldrig komma på tanken att göra sit-ups. Där hittar du basketboll-syndromet.fieldflower skrev: ↑tis 19 nov 2024, 13:03 Jag tror jag föredrar varianten där stora muskler och därmed stelhet begränsar rörligheten.
De som rör sig på det viset utan anledning är fåniga.
De som rör sig på det viset MED anledning tror jag förtjänar mer respekt än hån. IMHO...
Den vanligaste kategorin är de som inte vet hur man tränar, inte bryr sig och aldrig ser några resultat.Body&Soul skrev: ↑tis 19 nov 2024, 15:12Du som tränar mycket på gym, har du inte stött på kategorin som siktar in sig på att bygga korta bulliga muskler. Främst armar, axlar och bröst, men skippar benen och skulle aaldrig komma på tanken att göra sit-ups. Där hittar du basketboll-syndromet.fieldflower skrev: ↑tis 19 nov 2024, 13:03 Jag tror jag föredrar varianten där stora muskler och därmed stelhet begränsar rörligheten.
De som rör sig på det viset utan anledning är fåniga.
De som rör sig på det viset MED anledning tror jag förtjänar mer respekt än hån. IMHO...
fieldflower skrev: ↑tis 19 nov 2024, 16:24 Edit: Men skall tillstå att spännputtar är irriterande. Men det är oavsett hur eller om de tränat - mest en mentalitetsgrej.
De som rör sig som bodybuilders utan att ha anledning är mest humor.
Jodå, kan tänka mig att både rättspsyk och fängelser har hyfsad överrepresentation av spännputtar.Body&Soul skrev: ↑tis 19 nov 2024, 17:41fieldflower skrev: ↑tis 19 nov 2024, 16:24 Edit: Men skall tillstå att spännputtar är irriterande. Men det är oavsett hur eller om de tränat - mest en mentalitetsgrej.
De som rör sig som bodybuilders utan att ha anledning är mest humor.Du skulle göra ett studiebesök på rättspryk....
Denna kille var tyngre...fieldflower skrev: ↑tis 19 nov 2024, 16:25Jag väger 110 kg...
Pull-ups är en utmaning. Klättring vore dumdristigt.
Så min startposition är ca 5%.Denada skrev: ↑tis 19 nov 2024, 19:22Denna kille var tyngre...fieldflower skrev: ↑tis 19 nov 2024, 16:25Jag väger 110 kg...
Pull-ups är en utmaning. Klättring vore dumdristigt.
Du är inte spindelmannen!
Använd BENEN.
Klättring är 75% teknik och 15% styrka 10% våga och vinn