Och sen blir det träning!

Det där var lite kul ju...AlbinH skrev: ↑sön 01 dec 2024, 00:40 Jag älskar musik. Nästan all sorts musik. Men alldeles särskilt det här. Jag är så gränslöst imponerad av musiker i denna elitklass! Djävulens vad det måste vara skitkul att vara en del i en sådan superorkester! Jag vet inte om genren har något namn, latino?, men det talar rakt in i mitt hjärta. Raul Malo, frontmannen, går inte av för hackor. Och trummisen är min särskilda hjälte. Ingenstans tar han upp för mycket plats men håller verkligen drivet uppe. Dragspelaren sköter sig också med den äran. Säger jag som också gillar zydeco-musik. Det är ju faktiskt en riktigt skön samling galningar!![]()
Så jag får nog säga att jag förslösat mitt liv på en massa annan skit när jag istället borde ägnat mig åt den här.![]()
Om ni inte gitter höra hela konserten kan ni snabbspola till ca 1.10 och ta det därifrån.
Knäckebröd!
Fast vän av ordning skulle nog hävda att det är ineffektivt att ha hela ryggen i bänken när man bänkar. Helt omöjligt att vara tight då.fieldflower skrev: ↑mån 02 dec 2024, 21:14 Bänk har ju fördelen att man får ligga ned på hela ryggen när man lyfter.
Jodå, man ligger ju mest bara med skuldrorna i bänken när man lyfter, annars går axlarna sönder.pjocke skrev: ↑ons 04 dec 2024, 09:20Fast vän av ordning skulle nog hävda att det är ineffektivt att ha hela ryggen i bänken när man bänkar. Helt omöjligt att vara tight då.fieldflower skrev: ↑mån 02 dec 2024, 21:14 Bänk har ju fördelen att man får ligga ned på hela ryggen när man lyfter.