Minst!GrafZeppelin skrev:Hur många sidor tror ni på, 15-16?

Kan du inte bidra till ämnet istället för dessa små korta kommentarer Grafen?GrafZeppelin skrev:Hur många sidor tror ni på, 15-16?
Jag tycker nog kommentaren i sig på sätt och vis VAR en kommentar till tråden...blackparkas skrev:Kan du inte bidra till ämnet istället för dessa små korta kommentarer Grafen?GrafZeppelin skrev:Hur många sidor tror ni på, 15-16?
Förvisso.TDHP skrev:Jag tycker nog kommentaren i sig på sätt och vis VAR en kommentar till tråden...blackparkas skrev:Kan du inte bidra till ämnet istället för dessa små korta kommentarer Grafen?GrafZeppelin skrev:Hur många sidor tror ni på, 15-16?
Hur jag ska ha det?blackparkas skrev:Geddy_Lee skrev:Ursäkta, Parkas, men det där är väl jante i ett litet nutshell?!blackparkas skrev:AH, du menar SÅ!
Tycker ändå inte det är en tillräckligt bra ursäkt och tycker ändå att man får förvänta sig lite skit om man slår sig på bröstet för mycket..
"Du ska inte tro att du är ngt, för då kommer vi serru!"
Jamen hallå....
Jante eller ej, det skiter jag blankt i. Ska man få yttra sig hur som helst så ska man väl för tjyven få replikera ur som helst också, så hur ska du ha det Master Gedda?
Nej, det sket sig totalt. Blev tvungen att ställa in pga familjeskäl. Livet kan vara jobbigt ibland.bootsy skrev:Minst.GrafZeppelin skrev:Hur många sidor tror ni på, 15-16?
Var det trevligt i onsdags, förresten? Hade aldrig läge att komma förbi, som du märkte...
Tråkigt att höra. Men det får fan bli bowling och white russian snart nu.GrafZeppelin skrev:Nej, det sket sig totalt. Blev tvungen att ställa in pga familjeskäl. Livet kan vara jobbigt ibland.bootsy skrev:Minst.GrafZeppelin skrev:Hur många sidor tror ni på, 15-16?
Var det trevligt i onsdags, förresten? Hade aldrig läge att komma förbi, som du märkte...
Parkas: tycker jag bidrog ganska bra på första sidan.
Mumin: vad tror du om att skriva musik själv? Vet att det har tagits upp ett par gånger i tråden redan men har inte sett nåt svar från dig.
Naturligtvis inte, men jag blir lite konfunderad ibland...Geddy_Lee skrev:Hur jag ska ha det?blackparkas skrev:Geddy_Lee skrev:Ursäkta, Parkas, men det där är väl jante i ett litet nutshell?!blackparkas skrev:AH, du menar SÅ!
Tycker ändå inte det är en tillräckligt bra ursäkt och tycker ändå att man får förvänta sig lite skit om man slår sig på bröstet för mycket..
Jamen hallå....
Jante eller ej, det skiter jag blankt i. Ska man få yttra sig hur som helst så ska man väl för tjyven få replikera ur som helst också, så hur ska du ha det Master Gedda?
Bara ifrågasatte det du skrev, men det kanske är förbihållet andra att göra.
Hä löns int´ förklar´ för den som int´ begripblackparkas skrev:Naturligtvis inte, men jag blir lite konfunderad ibland...Geddy_Lee skrev:Hur jag ska ha det?blackparkas skrev:Geddy_Lee skrev:Ursäkta, Parkas, men det där är väl jante i ett litet nutshell?!blackparkas skrev:AH, du menar SÅ!
Jamen hallå....
Bara ifrågasatte det du skrev, men det kanske är förbihållet andra att göra.
Fast om man i utgångsläget känner att man är allvetande kan det bli lite kruxigt att leta upp nån som är bättre än så...TDHP skrev:Försök komma med i ett band eller i alla fall vara med och jamma med musiker som är ett eller ett par snäpp bättre/kommit längre än du.
Det är väldigt nyttigt och man inser snabbt hur bra/mindre bra man själv faktiskt är i jämförelse. Mycket sporrande och utvecklande.
Amen to that!Hellish skrev:
Har nog aldrig känt mig särskilt fullärd. Snarare tvärtom. Ju bättre man blir, desto mer inser man hur lite man egentligen kan.
Känner igen en del av det där.Mumin skrev:Jag känner att jag kan allt inom basspel, har inte utvecklats något de senaste 2 åren så vad gör man då? Jag vet att ingen är bäst, perfekt och kan allt men det känns så just nu. Så tipsa om låtar, genre, teknik ja you name it!
Youtube videos tas emot med stor glädje!
Spelglädjen är a och o, inspiration till att spela får iallafall jag av själva "livet", när jag är uppåt eller neråt påverkar givetvis mitt spelande på olika sätt.Klopper skrev: För i slutänden handlar det väl om att ha kul eller?
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Nr. 2. Ni som tog mitt första meddelande gravallvarligt ni missförstod allt ihop.Svensson skrev:Det är ju två skilda saker.
1. Att känna att man "kan allt" och det inte finns mer att lära.
2. Att känna att man inte utvecklas längre trots att man självklart inser att det finns hur mycket som helst att lära.
Jag vet inte vilket av de två alternativen som Mumin faller in på.
Men hur går det?Mumin skrev:Nr. 2. Ni som tog mitt första meddelande gravallvarligt ni missförstod allt ihop.Svensson skrev:Det är ju två skilda saker.
1. Att känna att man "kan allt" och det inte finns mer att lära.
2. Att känna att man inte utvecklas längre trots att man självklart inser att det finns hur mycket som helst att lära.
Jag vet inte vilket av de två alternativen som Mumin faller in på.
Jag har länge funderat på att skapa eget och så fort allt med flytten är klart och jag har tid kanske jag tar fram penna och papper och skriver lite egen music.
Det låter kalas!Mumin skrev:Jag har länge funderat på att skapa eget och så fort allt med flytten är klart och jag har tid kanske jag tar fram penna och papper och skriver lite egen music.
Men vad bra!Mumin skrev:förlåt bootsy att jag inte har svarat på ditt inlägg. Jag har en hel del olika sorts musik i min samling så jag ska googla och se vad det finns för genre jag inte har kollat in förut. Att släppa basen en vecka känns svårt men jag ska ge det ett försök att inte försöka spela men kommer jag med i ett band nu som låter ganska säkert spikat nu så blir det ännu svårare if you know what i mean
Skulle ju kunna spendera mer dit med mina tamråttor och mindre tid med basen. Har börjat intresserat mig starkt för hälsokost och nyttig mat så det kan man ju fördjupa sig i och tänka mindre på bas.
Detta blir svårt bootsy men jag ska försöka!