Mission PrataBas Närke-delegationen dricker maltdryck!
- broder blues
- Medlem++
Nu va du bra rolig.. Din smyg-trollhätting.
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
- broder blues
- Medlem++
Nu va du bra rolig.. Din smyg-trollhätting.
Fender friend & resident bluespolis
- Micael
- Medlem+
Det är nog Utter du tänker på.Punkster skrev:Har för mig att det finns någon här som bor i Kävesta o pluggar på folkis där. Någon som har bättre koll än jag? Är ju läge att bjuda in då också.
http://pratabas.se/profile.php?mode=viewprofile&u=794
- Punkster
- Medlem+++
Där har vi honom! Han vill säkert också va med!toothpastemicael skrev:Det är nog Utter du tänker på.Punkster skrev:Har för mig att det finns någon här som bor i Kävesta o pluggar på folkis där. Någon som har bättre koll än jag? Är ju läge att bjuda in då också.
http://pratabas.se/profile.php?mode=viewprofile&u=794
Edit: Hans avatar säger ju allt. Han är ju självskriven!
/Linus
- Punkster
- Medlem+++
- Geddan
- VIP medlem
Tror inte att det ska vara ngt bekymmer när vi kommer ett gäng.Punkster skrev:Nu på tisdag är det alltså dags... Tänkte bara kolla såhär i sista stund. Det var Bishops Arms vi skulle va på va? Vad har dom för åldersgräns? Känns ju lite trist om det skulle va en sån där krog där det är 23 eller nåt för att komma in...
Men jag kan kolla innan. Kommer vi inte in, går vi givetvis ngn annanstans.
Men de har ju inte god öl ngn annanstans....så jag tycker att det är första alternativet iaf.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
-
- Medlem++
De har nog ganska hög åldersgräns på helgerna, men vid sex-sju-tiden en tisdag så är det nog helt lugnt. De kollade inte ens leg när jag var där för ett tag sedan på en onsdag.Punkster skrev:Nu på tisdag är det alltså dags... Tänkte bara kolla såhär i sista stund. Det var Bishops Arms vi skulle va på va? Vad har dom för åldersgräns? Känns ju lite trist om det skulle va en sån där krog där det är 23 eller nåt för att komma in...
Fender - Squier - Tobias - Gibson - Ampeg
- Punkster
- Medlem+++
Hehe, det är sånt man får stå ut med som 20-åring. Alla tror att man ska dricka sig plakat, därför får man inte komma in. Om man inte är tjej, blond och över 180 lång såklartGeddy_Lee skrev:Tror inte att det ska vara ngt bekymmer när vi kommer ett gäng.Punkster skrev:Nu på tisdag är det alltså dags... Tänkte bara kolla såhär i sista stund. Det var Bishops Arms vi skulle va på va? Vad har dom för åldersgräns? Känns ju lite trist om det skulle va en sån där krog där det är 23 eller nåt för att komma in...
Men jag kan kolla innan. Kommer vi inte in, går vi givetvis ngn annanstans.
Men de har ju inte god öl ngn annanstans....så jag tycker att det är första alternativet iaf.

Ölen bryr jag mig inte så jättemycket om. Heineken brukar dom ha överallt

/Linus
- Geddan
- VIP medlem
-
- VIP medlem
- hosse
- Medlem+++
dom tar en för laget helt enkelt!Geddy_Lee skrev:Och det gör ni jäkligt bra!Matte skrev:Jo.....prunier skrev:Jag och Matte är van med att sittta tyst i ett hörn med var sin Cola

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Klopper
- Hedersmedlem
Co(o)la killar!hosse skrev:dom tar en för laget helt enkelt!Geddy_Lee skrev:Och det gör ni jäkligt bra!Matte skrev:Jo.....prunier skrev:Jag och Matte är van med att sittta tyst i ett hörn med var sin Cola

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- hosse
- Medlem+++
har inte götlaborgaren i dig krypit ner i avgrunden än?Klopper skrev:Co(o)la killar!hosse skrev:dom tar en för laget helt enkelt!Geddy_Lee skrev:Och det gör ni jäkligt bra!Matte skrev:Jo.....prunier skrev:Jag och Matte är van med att sittta tyst i ett hörn med var sin Cola

www.chucknorrisfacts.com
- Klopper
- Hedersmedlem
Jo!hosse skrev:har inte götlaborgaren i dig krypit ner i avgrunden än?Klopper skrev:Co(o)la killar!hosse skrev:dom tar en för laget helt enkelt!Geddy_Lee skrev:Och det gör ni jäkligt bra!Matte skrev:Jo.....prunier skrev:Jag och Matte är van med att sittta tyst i ett hörn med var sin Cola
Märkte du inte det!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

- hosse
- Medlem+++
hoppas det var ett sista dödsryck isåfall 

www.chucknorrisfacts.com
- Punkster
- Medlem+++
Å andra sidan så borde det ju inte vara en omöjlighet att ordna med nattläger åt er i stan, så att även ni kan njuta av barens fulla utbud?Matte skrev:Ja drick ni grabbar...... Jag ska sondera kaffe och läskedrycksutbudet!Geddy_Lee skrev:Det är sant! Där har de helt oki sortiment.Indigo skrev:Har du varit på Stallyktan?Geddy_Lee skrev:Men de har ju inte god öl ngn annanstans....
Men i övrigt i Örebro är det riktigt dåligt av den varan.
/Linus
- Micael
- Medlem+
-
- VIP medlem
Det vore inget problem då man har båda päronen i Örebro, men med tanke på när man börjar jobba och den underbara trafiken på morgonen från Örebro till Karlskoga så undviker jag det. Har drckit öl förut så jag vet hur det smakar!Punkster skrev:Å andra sidan så borde det ju inte vara en omöjlighet att ordna med nattläger åt er i stan, så att även ni kan njuta av barens fulla utbud?Matte skrev:Ja drick ni grabbar...... Jag ska sondera kaffe och läskedrycksutbudet!Geddy_Lee skrev:Det är sant! Där har de helt oki sortiment.Indigo skrev:Har du varit på Stallyktan?Geddy_Lee skrev:Men de har ju inte god öl ngn annanstans....
Men i övrigt i Örebro är det riktigt dåligt av den varan.