dereborn skrev:Var det inte nån härinne som sålde en sån röd Simms-Watts nyss? Jag har lirat på Surjos sådan, när jag vickat för honom ibland, låter asbra!
Klinta var det väl?
Jo det är jag. Säljer en 100 wattare här: http://pratabas.se/viewtopic.php?t=548 (ska in på service nu)
Har en likadan 200 wattare som Flounder har och de låter asbra som sagt!
För övrigt är det min gamla Ampegtopp Flounder numera basar över
dereborn skrev:Var det inte nån härinne som sålde en sån röd Simms-Watts nyss? Jag har lirat på Surjos sådan, när jag vickat för honom ibland, låter asbra!
Klinta var det väl?
Jo det är jag. Säljer en 100 wattare här: http://pratabas.se/viewtopic.php?t=548 (ska in på service nu)
Har en likadan 200 wattare som Flounder har och de låter asbra som sagt!
För övrigt är det min gamla Ampegtopp Flounder numera basar över
Japp Asbra är ordet!!
Har precis fått ordning på simms wattsen och den är ju Sagolik!
4 st glödande kt88:or talar för sig själva...
Med 2x15 lådan låter den helt fantastiskt!!!
Din gamla Ampeg har precis fått alla rör bytta och låter mumma den också!
Senast redigerad av Flounder den ons 02 apr 2008, 01:21, redigerad totalt 1 gånger.
Foxbat skrev:Jävla skit, säg inte så! har precis avvärjt mig själv från ett basköp.
KÖÖÖÖÖP!!!
nu blev ju jag också sugen på en Simms. hur låter dom? egentligen spelar det ingen roll, dom är tillräckligt snygga för att jag kan intala mig att dom låter bra.
Foxbat skrev:Jävla skit, säg inte så! har precis avvärjt mig själv från ett basköp.
KÖÖÖÖÖP!!!
nu blev ju jag också sugen på en Simms. hur låter dom? egentligen spelar det ingen roll, dom är tillräckligt snygga för att jag kan intala mig att dom låter bra.
Hur de låter har ju redan avhandlats: Dereborn: låter asbra! Klinta: ...de låter asbra som sagt Flounder: Japp Asbra är ordet!!
Nä allvarligt, grym rörstärk. Lite åt marshallsoundet tycker jag..
GrafZeppelin skrev:Hur ända in i helsefyr kunde du känna igen den? Och vad gjorde du där?
skumt som fan, fick en känsla att det var den =) Var där nån timme med Anders Ljung och spelade in lite bas på datan.
Edit: du måste ju ha känt vibbarna av en otight Tobias som varit i lokalen?