dereborn skrev:...och vem har sagt att jag har rakat NÅGON någonstans öht?
Så du säger alltså att du gillar dina män håriga?
Som sagt, ingen har hört ett ord från mej varken om mina övningar med rakutrustning, eller vem som i så fall skulle vara objektet. Man, kvinna, hund, katt, heltäckningsmatta eller bascase.
TDHP skrev:Precis varit och hämtat nya brillor!
Tänkte dom skulle få mig att se klok ut, men det sket sig.
Jag ser fortfarande inte klok ut!
Du ser ut som du skulle kunna vara en hejare på att kränga kök!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
dereborn skrev:...och vem har sagt att jag har rakat NÅGON någonstans öht?
Så du säger alltså att du gillar dina män håriga?
Som sagt, ingen har hört ett ord från mej varken om mina övningar med rakutrustning, eller vem som i så fall skulle vara objektet. Man, kvinna, hund, katt, heltäckningsmatta eller bascase.
Jag föredrar håriga bascase.
"If you reach perfection your standards are too low."
Näe!
Inte ett begagnat!
Men kanske ett nytt om jag inte nyligen installerat ett!
Frugan är förtjust i Tacos!
Söndag 30/3 2008. Äntligen skinnjackepremiär efter ett halvår i nordpoolengörankroppjackan:
Observera lampan jag har monterat på ryggen. Otroligt praktiskt på gig t.ex, om man vill skruva på förstärkaren mellan låtarna när ljuskillen dimmar ner ljuset...