Bry dig inte om Hosse!
Han har fått en överdos biodynamiskt odlade morötter!
Kan man röka sådana?
Skall inte tala om hur han nyttjar dom!!!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
jag menar att pre-auditions så att säga. uttagningar som i Idol typ. eller det är the real deal?
Ja, man kan väl kalla det uttagningen före de direktsända avsnitten senare i vår, men det kommer sändas på TV och där får vi se hur det gick.... om vi gick vidare eller inte!
jag menar att pre-auditions så att säga. uttagningar som i Idol typ. eller det är the real deal?
Ja, man kan väl kalla det uttagningen före de direktsända avsnitten senare i vår, men det kommer sändas på TV och där får vi se hur det gick.... om vi gick vidare eller inte!
typisk bild på mig, tråkig som jag är drabbas jag nästan jämt av scenskräck och försöker gömma mig bakom håret... vilket jag iof lyckas ganska bra med..
violent skrev:typisk bild på mig, tråkig som jag är drabbas jag nästan jämt av scenskräck och försöker gömma mig bakom håret... vilket jag iof lyckas ganska bra med..
Giggade på Kontiki i Göteborg förra veckan. Världens minsta scen på ett ställe som försöker vara lite bambu. Ett gött gig med hög volym, glada människor och nyodlad mustasch.
violent skrev:typisk bild på mig, tråkig som jag är drabbas jag nästan jämt av scenskräck och försöker gömma mig bakom håret... vilket jag iof lyckas ganska bra med..
Men det fanns betydligt bättre bilder av dig på hemsidan. Även om du lyckades hålla dig undan mycket där också.
200071 skrev:
Men det fanns betydligt bättre bilder av dig på hemsidan. Även om du lyckades hålla dig undan mycket där också.
he, tack tror jag
Jo; tack passar bra till det jag menade.
Smickrare!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
200071 skrev:..och inte Kloppers heller för den delen, även om han är söt.
Hahahaha!
Du behöver nya brillor!
Men vänta här nu... Nu först ser jag ju att du har lirat med Bruse! Måste säga att inspelningen som P3live gjorde spelades in på kasett och nöttes ner grundligt. Tro om man kan prata med SR och få en skiva med den spelningen på. Ni var sjukt bra den kvällen!!