"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Där ser man! Bara för att inte konstkritiker heller begriper sig på konst betyder inte det att du är ursäktad!
Jag kanske inte vet mycket om konst, men jag vet vad JAG tycker om!
Modern konst tyckar jag oftast bara är konstig!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
GurraG skrev:Själv gillar jag Michelangelos "Nattvarden" med alla tre jesusar i!
Kängurun då?
I works man, it works!
The two skinny kompensates the fat one. Eller hur det nu var!
En bild för två år sen, innan jag började spela bas mer seriöst..
..så blir man när man spelar för mycket gitarr och har hållit till på ett internetforum vi inte ska nämna men en liten hint finns på bilden...
broder blues skrev:Idag på jobbet. Eftermiddagsfika vid havet (kontoret ligger 25m från vattnet)
Aggresivt mycket kaffe på det bordet!
broder blues skrev:Idag på jobbet. Eftermiddagsfika vid havet (kontoret ligger 25m från vattnet)
Aggresivt mycket kaffe på det bordet!
Våra raster räcker längre än en sketen kopp kaffe.
Tydligen!
Ni hinner ju duka av innan kameran plockas fram.
Och det utan att svettpärlorna bryter fram i pannan på någon av er!