Personligen ska jag till Enköping och giga ikväll på Valborg så jag kommer inte att orka demonstrera mot nåt annat än rabatterna i trädgårn där hemma på 1 maj!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
TDHP skrev:
Kungen, 1 maj eller tråden i allmänhet?
Absolut inte tråden, men företeelserna att ut och "demonstrera" (mot vad förresten?) eller fira en mindre begåvad herre som råkade födas med stekta sparvar flygandes in i munnen...
Ikväll är det god mat och dryck i goda vänners sällskap som gäller.. Sen.. när vännerna blivit odrägliga.. kastar vi ut dem.. sen är det "diska och dammsuga".. WOHO!
Fick en släng av klasskramp 1981 och den sitter i fortfarande.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Jag är inte plakat i dag eftersom jag varken bor eller ligger i Uppsala längre. I morgon blir det inte heller plakat eftersom jag inte längre är fackligt eller politiskt aktiv och dessutom arbetsgivarrepresentant. (Avstå plakat kanske passar bättre än mitt val vägra plakat.)
TDHP skrev:Personligen ska jag till Enköping och giga ikväll på Valborg så jag kommer inte att orka demonstrera mot nåt annat än rabatterna i trädgårn där hemma på 1 maj!
Var går detta av stapeln? Är det Strul MC eller Klara Hall?
"If you reach perfection your standards are too low."
Svensson skrev:Vad är det som är 10 meter långt, 2.5 meter brett och luktar hembränt?
Pöbeln?
Första Maj-tåget i Pajala.
Är dom såååå många?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..