Som ytterligare har basifierats av mig själv då jag gjort The Ruetz Rat mod på den. Låter smått fantastikt med allt från lite growl till tokfuzz! OBS! Kapar inte bas!
3-way Switch med lägena som han själv beskriver "Regular Rat, PHAT Rat, and the super clean, mucho volume Mighty Mouse!"
Nyskick i kartong, Pris: 1400:- eller byte mot nått coolt
mikkejohansson skrev:Det där är ju din största livslögn.
Du har fel eller åtminstone lite fel iallafall. Jag har en osund inställning gentemot pedaler, säljer ju iväg allt som funkar bra till bas med hopp om att hitta nått ännu bättre! Men icke! Du ska ha ett stort tack dock att jag fick köpa tillbaka Tubeblowern för den är en av dom många jag ångrat att jag sålt
poopship destroyer, the skrev:Har lite bytesobjekt.
Big Muff Pi (USA), Holy Grail och Boss BD-2
Nåt som intresserar dig?
Har inte provat Holy Graalen men har inget intresse för den, de övriga har jag ägt men inte gillat. Skulle dock vara kul med en riktigt tidig (före -78 ) Big Muff då den låter sanslöst mycke bättre än dom nyare.
Så tyvärr betackar jag mig ditt förslag såvida inte Muffen skulle vara en sån jag vill ha?
poopship destroyer, the skrev:Har lite bytesobjekt.
Big Muff Pi (USA), Holy Grail och Boss BD-2
Nåt som intresserar dig?
Har inte provat Holy Graalen men har inget intresse för den, de övriga har jag ägt men inte gillat. Skulle dock vara kul med en riktigt tidig (före -78 ) Big Muff då den låter sanslöst mycke bättre än dom nyare.
Så tyvärr betackar jag mig ditt förslag såvida inte Muffen skulle vara en sån jag vill ha?