När gav du din fru en ibanez senast ?
- Valek
- Medlem
När gav du din fru en ibanez senast ?
Som titeln antyder så är jag på väg att sälja min vita ibanez. Basen i fråga är en spotmodell från början av 90/slutet av 80-talet och har därför ingen "vettig" modellbeteckning.
Mod : Vit Ibanez
Årtal : skarven mellan 80 och 90-talet
Hardware : Ibanez original
Elektronik : 1 stycke mick av p-bas stuk.
Hardcase : stort och svart. Nyckel och handtag ingår
Lackskador : ingår. några mindre blesyrer på ena sidan. bilder kan ordnas
Pris : Enligt den svenska generalagenten av Ibanez i sveriga (Crafton musik)
torde den utan större problem inbetinga 4 500 :-
Men eftersom jag dels är för lat för att lägga upp den på blocket och dels inte vill att någon osnuten pudelrockare ska köpa den för att spela Poison på, så tänker jag ge er Pratabasare chansen att köpa den för det underbara priset av 3 000 (eller högstbjudande om det mot all förmodan skulle bli budgivning)
Rakstämmning ingår inte, däremot hardcase och ett paket prince vid snabb affär.
Anledningen till att jag säljer den är att halsen är aldeles för smal för mig, jag föredrar warwick. dessutom så är micken dels av p-typ och dels passiv. annars är det inga fel på den.
OBS : Jag är intreserad av en ibanez rd 500 så någon form av byte vore inte helt fel
*BUMP
Ännu mer BUMP!!! jag kan skicka med ett ostämt dragspel eller ett sexpack folköl om det kan locka..
Mod : Vit Ibanez
Årtal : skarven mellan 80 och 90-talet
Hardware : Ibanez original
Elektronik : 1 stycke mick av p-bas stuk.
Hardcase : stort och svart. Nyckel och handtag ingår
Lackskador : ingår. några mindre blesyrer på ena sidan. bilder kan ordnas
Pris : Enligt den svenska generalagenten av Ibanez i sveriga (Crafton musik)
torde den utan större problem inbetinga 4 500 :-
Men eftersom jag dels är för lat för att lägga upp den på blocket och dels inte vill att någon osnuten pudelrockare ska köpa den för att spela Poison på, så tänker jag ge er Pratabasare chansen att köpa den för det underbara priset av 3 000 (eller högstbjudande om det mot all förmodan skulle bli budgivning)
Rakstämmning ingår inte, däremot hardcase och ett paket prince vid snabb affär.
Anledningen till att jag säljer den är att halsen är aldeles för smal för mig, jag föredrar warwick. dessutom så är micken dels av p-typ och dels passiv. annars är det inga fel på den.
OBS : Jag är intreserad av en ibanez rd 500 så någon form av byte vore inte helt fel
*BUMP
Ännu mer BUMP!!! jag kan skicka med ett ostämt dragspel eller ett sexpack folköl om det kan locka..
Senast redigerad av Valek den tor 03 jul 2008, 20:45, redigerad totalt 3 gång.
Gear : Warwick Corvette $$, MAG 300. MAG 115T, Tortexplektrum och rödvin. Summan av kardemunnan = har du schysta grejer blir du bra per automatik.
- Valek
- Medlem
ska det vara så jävla nödvändigt, ni har väl fantasi 
http://www.postimage.org/image.php?v=PqHYKyA
http://www.postimage.org/image.php?v=aV1DRVZ0
Mer bilder kan ordnas vid intresse

http://www.postimage.org/image.php?v=PqHYKyA
http://www.postimage.org/image.php?v=aV1DRVZ0
Mer bilder kan ordnas vid intresse
Gear : Warwick Corvette $$, MAG 300. MAG 115T, Tortexplektrum och rödvin. Summan av kardemunnan = har du schysta grejer blir du bra per automatik.
- PopMumin
- Medlem
Bah! Jag har letat hur länge som helst efter en sån där, fast svart och femsträngad! (Svart är dock inget måste längre. Den var ju riktigt läcker i vitt.) Jag har dock glömt bort vad den heter. Det var så länge sen. 

Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara.
There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
Antoniotsai P-bas, liten usel Crate
There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
Antoniotsai P-bas, liten usel Crate
- Ahab
- Medlem+
Re: När gav du din fru en ibanez senast ?
Skepp87 skrev:GAS!!!
Valek skrev:...inte vill att någon osnuten pudelrockare ska köpa den för att spela Poison på...
All these jokes have been pre-approved as funny by me.
- Valek
- Medlem
Det är inte skrivet i stenAhab skrev:Skepp87 skrev:GAS!!!Valek skrev:...inte vill att någon osnuten pudelrockare ska köpa den för att spela Poison på...

- guitarowner
- Medlem+
- Valek
- Medlem
Tack för tipset, risken finns att jag gör såguitarowner skrev:Tjena Valek
för att få fler svar på din annons så ändra rubriken till:
När gav Ibanez dig en ny fru ??
![]()

- guitarowner
- Medlem+
- Valek
- Medlem
På att svara ? jag får automatiska mail så fort någon skrier i "mina" trådar, sedan så är jag konstant inloggad på msn messenger, vilket leder till att så fort det skrivs så plingar det till hos mig =)
- Valek
- Medlem
- Valek
- Medlem
Tyvär inte. Hur mycket vill du ha för RD500 ?Luslejon skrev:Har en RD500 till salu, har dock inget intresse för ännu en ibanez. Har du något annat att byta eventuellt?
- danix
- Medlem
RD606 ?Valek skrev:Som titeln antyder så är jag på väg att sälja min vita ibanez. Basen i fråga är en spotmodell från början av 90/slutet av 80-talet och har därför ingen "vettig" modellbeteckning.
Serienumret (och craftonplattan) bör väl datera den rätt exakt.
- Mr Spock
- Medlem++