Nu är jag inte arbetslös längre! Eller ett litet tag till, kanske...
Har efter mycket om och men lyckats fixa ett jobb tills i höst så jag slipper flytta från stan och bort från band, vänner, flickvän och massa annat trevligt. Känns helt underbart! Ikväll ska jag fira, och i höst när första lönen kommer ska jag gå in på Jam eller börsen o köpa mig något riktigt trevligt!
Tack allihopa! Jag ska jobba som Fritidspedagog på Viktoriaskolan här i Örebro. Det bästa av allt är jag att jag har ansvar för all undervisning i Musik/Drama/Bild för lågstadiet
Punkster skrev:Tack allihopa! Jag ska jobba som Fritidspedagog på Viktoriaskolan här i Örebro. Det bästa av allt är jag att jag har ansvar för all undervisning i Musik/Drama/Bild för lågstadiet
Punkster skrev:Tack allihopa! Jag ska jobba som Fritidspedagog på Viktoriaskolan här i Örebro. Det bästa av allt är jag att jag har ansvar för all undervisning i Musik/Drama/Bild för lågstadiet
stil! då har du läge att indoktrinera kidsen ordentligt:
- ja barn, i dag ska vi tala om orkestern Minor Ace. Till nästa lektion ska alla ha köpt en skiva med dom. köp ett ex till mormor också!
grattis till jobbet!
R.I.P Jr Eric
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry... http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;