Hur ser ni ut egentligen?
- Klopper
- Hedersmedlem
Hmmpf!
Fnys!
Inte fan ser Kalufsen ut som en gammal kärring!
En ädel slank basist in spe där emot.
Tänk

med en läcker Jazz Bass i nävarna!
Fnys!
Inte fan ser Kalufsen ut som en gammal kärring!
En ädel slank basist in spe där emot.
Tänk

med en läcker Jazz Bass i nävarna!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- calif de funk
- VIP medlem
- Klopper
- Hedersmedlem
Helt korrekt!calif de funk skrev:Ehh... , men den är ju inte gammal... ?!200071 skrev:Calif! Glöm inte ändra din avatar!
Den är knappt "natta gammal"!
Det är Årnes som är..............

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

- groovyjr
- VIP medlem
Grattis Califen, starkt jobbat men....
Jag äter för mycket, jag dricker för mycket, jag pratar för mycket... jag ÄR för mycket!
Borde väl bli:
Jag äter lite, jag skiter mycket, jag krymper sakta... jag tar snart INTE så mycket plats!
*edit - felstavning
Jag äter för mycket, jag dricker för mycket, jag pratar för mycket... jag ÄR för mycket!
Borde väl bli:
Jag äter lite, jag skiter mycket, jag krymper sakta... jag tar snart INTE så mycket plats!

*edit - felstavning
Senast redigerad av groovyjr den tis 24 jun 2008, 08:27, redigerad totalt 1 gånger.
If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
- broder blues
- Medlem++
Fy faen... Mintu.. Tandkräm o alkohol..brr....
Ja.. hur såg du ut efter????
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
- TDHP
- Forumvärd
Hehe, ja det är inte min flarra som tur är!
Fast jag drack sånt där med varm choklad i vintras, det var riktigt smaskens! Flytande After Eight med sprit i liksom!
Fast jag drack sånt där med varm choklad i vintras, det var riktigt smaskens! Flytande After Eight med sprit i liksom!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP

TDHP
- TDHP
- Forumvärd
Menar du i ansiktet så är det för att jag har skägg.

Rakning av övrig kroppsbehåring överlåter jag åt tjejerna att pyssla med på sig själva om dom känner att dom måste!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
TDHP

TDHP
- calif de funk
- VIP medlem
Jo, Årnes tyckte också jag borde ändra min signatur - men jag måste fundera på den slutliga editionen. Förresten, jag skiter inte så mycket hellergroovyjr skrev:Grattis Califen, starkt jobbat men....
Borde väl bli:
*edit - felstavning

"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
- 200071
- Hedersmedlem
Klopper skrev:Helt korrekt!calif de funk skrev:Ehh... , men den är ju inte gammal... ?!200071 skrev:Calif! Glöm inte ändra din avatar!
JAJA!!! Tjôta! Jag menade inte avatar utan det där som står under inläggen som jag inte hittar det rätta ordet för nu heller. Och jag ÄR gammal, det är därför jag alltid har rätt...
...egentligen
- MALA
- Distributör
Signatur kanske200071 skrev:det där som står under inläggen som jag inte hittar det rätta ordet för nu heller.

Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
- PopMumin
- Medlem
- 200071
- Hedersmedlem
- PopMumin
- Medlem
Nja, kalmarit, men jag ska dit på måndag. Gills det?200071 skrev:En Göteborgare till???PopMumin skrev:Är ett signat ur detsamma som en klocka med autograf på?MALA skrev:Signatur kanske![]()
Men som du ser; signatur är ett svårt ord att få ordnng på. Inte konstigt jag inte hittade det....
Så kallat pre-Gothenburg syndrome.

Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara.
There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
Antoniotsai P-bas, liten usel Crate
There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
Antoniotsai P-bas, liten usel Crate
- broder blues
- Medlem++
För oss som har hållt på o datorkommunicera längre än tom internätandet i Sverige så heter d tagline eller tearline.200071 skrev:Klopper skrev:Helt korrekt!calif de funk skrev:Ehh... , men den är ju inte gammal... ?!200071 skrev:Calif! Glöm inte ändra din avatar!
JAJA!!! Tjôta! Jag menade inte avatar utan det där som står under inläggen som jag inte hittar det rätta ordet för nu heller. Och jag ÄR gammal, det är därför jag alltid har rätt...
...egentligen
Signatur känns snudd på fel så d sällan just e en sån.

Senast redigerad av broder blues den ons 25 jun 2008, 07:40, redigerad totalt 1 gånger.
- MALA
- Distributör
Och jag ska sprida göteborgsandan till den delen av landetPopMumin skrev:Nja, kalmarit, men jag ska dit på måndag. Gills det?200071 skrev:En Göteborgare till???PopMumin skrev:Är ett signat ur detsamma som en klocka med autograf på?MALA skrev:Signatur kanske![]()
Men som du ser; signatur är ett svårt ord att få ordnng på. Inte konstigt jag inte hittade det....

Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
- broder blues
- Medlem++
Känns tryggt att ha en Mason-Dixon linje bort mot Öland.MALA skrev:Och jag ska sprida göteborgsandan till den delen av landetPopMumin skrev:Nja, kalmarit, men jag ska dit på måndag. Gills det?200071 skrev:En Göteborgare till???PopMumin skrev:Är ett signat ur detsamma som en klocka med autograf på?MALA skrev:Signatur kanske![]()
Mitten ligger naturligtvis då i Växjö.
Staden som numer är en Rix-angelägenhet.
- Noelredding
- Medlem++

Dreadlocks

om ni tycker dom ser lite halvtaskiga ut är det för att dom bara är drygt en vecka gamla, dom blir snyggare med tiden.

EDIT: Bättre bild
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
-
- VIP medlem
-
- Medlem++
En gammal spelkompis till mej hade skaffat dreads och hade exakt samma problem i början. Det såg ut som om han hade en kaktus på huvudet...Noelredding skrev:
Dreadlocks
om ni tycker dom ser lite halvtaskiga ut är det för att dom bara är drygt en vecka gamla, dom blir snyggare med tiden.

Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
- Noelredding
- Medlem++
Så är det för alla som skaffar dreads, första dagen såg jag mest ut som ett palmträdGunnar89 skrev:En gammal spelkompis till mej hade skaffat dreads och hade exakt samma problem i början. Det såg ut som om han hade en kaktus på huvudet...Noelredding skrev:
Dreadlocks

Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal