jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, helt ärligt. sånt här händer bara på landet.
welcome to the countryside, boy.

tillägg: hur fan tänker folk egentligen?! för helvete, får jag inte stödja vad jag vill utan att riskera spö?! för jävulen...
helt oförståeligt för mig också. idioter.fredrikr skrev:Fattar inte att folk ska bli så aggressiva och hotade av vegetarianism och eller liknande ställningstaganden.
instämmer... sorgligt, jag är så förbannad/upprörd så jag vet inte vad.BarbequeVillage skrev:Redneck county...
Här läste jag något helt annat först, vilket hade låtit mycket roligare...fieldflower skrev:Bara att ruska av sig och gå vidare.
jag är ju inte ens veganblackparkas skrev:Här läste jag något helt annat först, vilket hade låtit mycket roligare...fieldflower skrev:Bara att ruska av sig och gå vidare.
Tror egentligen kanske inte denne tjomme egentligen var så väldigt hatisk mot veganer el. dylikt, snarare en typisk countryside retard som ville mucka rent generellt.
Men det är ju vrickat, även om jag har svårt att köpa veganernas anledningar till att inte käka mat rakt av.
Instämmer helt.200071 skrev:Jag tycker det är vansinnigt korkat och man blir ganska rädd. Inte i första hand för att en eller annan knäppgök ska bli aggresiv (vilket är illa nog) utan för att intoleransen i samhället bara blir värre och värre, (som jag uppfattar det).
hosse skrev:jag är ju inte ens veganblackparkas skrev:Här läste jag något helt annat först, vilket hade låtit mycket roligare...fieldflower skrev:Bara att ruska av sig och gå vidare.
Tror egentligen kanske inte denne tjomme egentligen var så väldigt hatisk mot veganer el. dylikt, snarare en typisk countryside retard som ville mucka rent generellt.
Men det är ju vrickat, även om jag har svårt att köpa veganernas anledningar till att inte käka mat rakt av.