Äh, det låter mest skit som allt annat du brukar spela...Boom skrev:Hokay! HÄR är en liten snutt ihopslängd i all hast med pedalen. Hoppas det inte låter alltför illa

hehe, precis, fast i protools dåLiten skrev:Äh! Det där har du bara tryckt på "låta bra knappen" i qbase!
![]()
Tror nog du kan få svårt att hitta en Deep Impact i någon affär. Men man vet ju aldrig... Den tillverkas inte längre. Den sålde väl dåligt, eller så var den dyr att tillverka, jag vet intemarcbass skrev: Kanske skulle försöka hitta en sån i Los Angeles nu när ja ska dit??
Eller dom e slut?
Nä jag skäms inte för att jag köpte denna pedalen, vad var det jag fick ge, tror $530 + lite frakt (inom USA), Eller hur var det Peter? Den ärköpt på Ebay iallafall.Pyssling skrev: Fan vad grattis man får säga! Hur fick du tag i den, och får man vara så oartig och fråga vad du betalade för den? Kom ihåg att ingen summa är att skämmas för när det handlar om en sån Graal!
Det låter inte allsBoom skrev:Hokay! HÄR är en liten snutt ihopslängd i all hast med pedalen. Hoppas det inte låter alltför illa
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Det låter mycket bra, skulle jag vilja säga.Boom skrev:Hokay! HÄR är en liten snutt ihopslängd i all hast med pedalen. Hoppas det inte låter alltför illa
+1peter_s skrev:Det låter mycket bra, skulle jag vilja säga.Boom skrev:Hokay! HÄR är en liten snutt ihopslängd i all hast med pedalen. Hoppas det inte låter alltför illa
Det känns också skönt att, efter att ha lyssnat på klippet, återigen kunna konstatera att det där är en pedal som jag inte är det minsta sugen på att skaffa själv. Om inte annat så för att det hade kunnat bli så dyrt att köpa en.
Nja det var inkl frakten i USA så det blev lite under 3300 SEK. Men om inte mostern hade tagit den med sig hade det kunnat bli ca 4200 hem till SverigeBoom skrev:Tack alla för de fina orden!Nä jag skäms inte för att jag köpte denna pedalen, vad var det jag fick ge, tror $530 + lite frakt (inom USA), Eller hur var det Peter? Den är köpt på Ebay iallafall.