Söker basist
-
- Medlem+
Söker basist
Vet inte riktigt om det är här denna tråd hör hemma.
Bandet Digression assassins söker basist. Vi letar efter någon som är engagerad, duktigt och givetvis uppskattar musiken vi spelar. Vi repar i Solna. Vi är signade å så och räknar med att sälja minst 1 miljon skivor inom tre månader.
Kolla länken för att få ett hum om vad bandet och musiken handlar om:
http://www.myspace.com/digressionassassins
Tyvärr är sidan lite halvt ur funktion (bildmässigt), men det går att höra lite musik.
Bandet Digression assassins söker basist. Vi letar efter någon som är engagerad, duktigt och givetvis uppskattar musiken vi spelar. Vi repar i Solna. Vi är signade å så och räknar med att sälja minst 1 miljon skivor inom tre månader.
Tyvärr är sidan lite halvt ur funktion (bildmässigt), men det går att höra lite musik.
-
- Medlem+++
Re: Söker basist
Ooops
Senast redigerad av Mr Praline den ons 13 aug 2008, 22:39, redigerad totalt 1 gånger.
- blackparkas
- Medlem++++
-
- Medlem+++
Jag bor helt fel och är ca 30 år för gammal. Men måste ändå säga att det var rätt fräck musik ni spelar. Lite ovanligt kul arr på låtarna och ibland gitarrsound som faktiskt låter som tidig Alice Cooper. Fräckt! Sophism var klart bäst i mitt tycke.
Lycka till! Bry er inte om de "putslustiga" kommentarerna här, utan vänta in rätt svar. Rätt basist eller någon som känner rätt basist för er finns säkert här.
Lycka till! Bry er inte om de "putslustiga" kommentarerna här, utan vänta in rätt svar. Rätt basist eller någon som känner rätt basist för er finns säkert här.
- blackparkas
- Medlem++++
Ja, man får lätt associationer dit...GrafZeppelin skrev:Fy fan vad coolt! Sen älskar jag ju Dillinger Escape Plan också.
Lycka till!

Grymt coolt!!
Jag är inte rätt man för jobbet skulle jag tro + att jag bor för långt bort men annars hade jag lätt kunnat tänka mig att provspela.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- MALA
- Distributör
För att?Le Contrebasse skrev:Döma av inspelning tror jag den där miljonen blir svår.
Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
- GandhiMK2
- Medlem++
-
- Medlem+
Oj, tack för alla svar! Det där med 1 miljon plattor var givetvis ett skämt... Är det någon som känner sig intresserad på allvar, skicka gärna ett mail till digressionassassins@hotmail.com eller ett mess till vår myspace!
- Heyman
- VIP medlem
- Kontakt:
- Heyman
- VIP medlem
- Kontakt:
Re: Söker basist
Synd att ni bor i Solna...hade gärna sökt annars. Gillar musiken skarpt! Lagom mixtur av hjärna och hjärta. Fick lite Sikth-feeling där... Mums!Ulfern skrev:Vet inte riktigt om det är här denna tråd hör hemma.

- qwertz
- Medlem
- Ahab
- Medlem+