Världens snabbaste basist

Prata om olika basister, kända som okända
BassLobster

Inlägg av BassLobster »

TDHP skrev: Ska jag tolka detta som att de flesta postade klippen alltså INTE är bra?
Jag vet alltså ärligt inte, jag har absolut noll koll på vad som är ok slap och vad som inte är det. Gemensamt tycks iaf vara att bara för att man är stolt över nåt man tycker man är bra på så ska man inte tro att man är nåt... Är inte det lite basistsnobberi? Typ? Eller är jag helt ute och cyklar här och bör genast gå en snabbkurs i avancerad ironi?
Men hallå... visst kan du själv avgöra vad som är bra eller inte? Det är inte svårare än att avgöra skillnaden mellan god eller äcklig mat. Det DU tycker är bra, är väl i så fall bra? Eller hur? Sen om nån annan tycker att det är skit så innebär inte det att du tycker fel - eller inte kan avgöra vad som är bra eller dåligt. Stå på dig. Lita på dig själv.

Ironi behöver inte vara avancerat...bara det innehåller tillräckligt med sarkasm, så blir det bra nog.
BassLobster

Inlägg av BassLobster »

World's fastest bass player?

Bild
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem

Inlägg av Liten »

TDHP skrev:Äh, jag blir mest bara irriterad när "skitduktiga" människor aldrig tycks upphöra att raljera över allt och alla...
Ingen nämnd - ingen glömd! :wink:
Jag har säkert bara en dålig dag och kommer att missuppfatta allt jag hör och läser och vara osams med halva världen innan dan är slut. :x

Get over it.. bla tv4 gör sig en förmögenhet på att låta dess tittare göra detsamma... (bla idol) så varför inte här?

;)
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

Som sagt, jag överreagerar väl som vanligt.
Gränsen mellan ironisk och dryg är ju hårfin...

Men skitsamma, glöm alltihop! Jag överlever! :wink:
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Skriv svar