bootsy skrev:Fast adonized kan vara snyggt till tretonsburst också...
Ja, det håller jag med om. Fast det är inte lika klockrent som till tvåtonsburst, i mina ögon. Och som du redan har sagt, anodiserade plektrumskydd kan vara olika snygga också.
melodika skrev:Jag måste byta det vidrigt vita pl.skyddet på min 3-tone Jazzbas.
Är starkt inne på Pearl.
Funkar verkligen mint på sunburst?
Från vitt till pearl?
Kör ett transparant med en Expressen under.
Det kan ju inte bli värre än pearl!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
mintgrönt är jäkligt najs tycker jag, en del ser visserligen lite för gröna ut men dom flesta smälter som in med resten av färgerna på kroppen så plektrumskyddet ser vitt ut fast... bättre.
Men det är det inte. Om inte Roger Sadowsky ljuger, förstås.
Saken med just mint-skydd är att de ser vita ut, trots att de inte riktigt är det. Detta gör att de inte ser lika endimensionella ut som vanliga vita plektrumskydd. Skillnaden är dock subtil.
Men det är det inte. Om inte Roger Sadowsky ljuger, förstås.
Saken med just mint-skydd är att de ser vita ut, trots att de inte riktigt är det. Detta gör att de inte ser lika endimensionella ut som vanliga vita plektrumskydd. Skillnaden är dock subtil.
Det är stor skillnad på Vit och Mint Green. Mint Green är mkt snyggare, det ser fortfarande vitt ut men på ett mycket behagligare och mer vintage-aktigt sätt. Det funkar utmärkt på sunburst. Men Tort är snyggast, IMO.