Oj, en Fender

Prata om olika basister, kända som okända
Skriv svar
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+

Oj, en Fender

Inlägg av Bastappe »

Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
Användarvisningsbild
edvin
Medlem++

Inlägg av edvin »

tråkigt spel
grejor
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+

Inlägg av Bastappe »

edvine skrev:tråkigt spel
Även hon ser ju tråkig ut. Vad kan man förvänta sig. :wink:
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++

Inlägg av GandhiMK2 »

Ja GUUUUD ja! Hon har ju verkligen inte fattat att basen är den centrala delen i all musik.
Vooten hade slitit tracket i bitar med sitt fina plonketiplunk -sound och verkligen fått det att svänga.
Finns inget som svänger som trettitvå'ondelar.
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Matte
VIP medlem

Inlägg av Matte »

figgebass skrev:Ja GUUUUD ja! Hon har ju verkligen inte fattat att basen är den centrala delen i all musik.
Vooten hade slitit tracket i bitar med sitt fina plonketiplunk -sound och verkligen fått det att svänga.
Exakt. Glöm inte att spelar man septoler i bryggan så lyfter den ett snäpp...
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+

Inlägg av Bastappe »

figgebass skrev:Ja GUUUUD ja! Hon har ju verkligen inte fattat att basen är den centrala delen i all musik.
Trettitvå'ondelar.
Jag hoppas att det ordet inte kommer i nå't korsord jag ska lösa. :wink:
BassLobster

Re: Oj, en Fender

Inlägg av BassLobster »

Pja...typiskt basspel för eran...så vad mer kan man förvänta sig än en dussinbasgång. Fast Janice Marie Johnson är ju inte helt jävla ful ändå :eyebrow: Men bra klipp Tappe! Kommer till användning för mig i min undervisning. By the way...grattis på födelsedagen i efterskott (bara en dag sent)!!!!
Bild
TredoX
Medlem+

Inlägg av TredoX »

Sämst låt, även fast jag gillar genren.
Sången var tråkig.
Fender Jazz Bass American Standard (2008) | Fender Mustang CIJ |Ibanez SRX 500 | Gallien-Krueger 1001RB | GK 410 & 115 | Fender Bassman 50w '68 | Fender Bassman 212 '68 |

Karma Tree är bandet.
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+

Inlägg av Bastappe »

BassLobster skrev:
Pja...typiskt basspel för eran...så vad mer kan man förvänta sig än en dussinbasgång. Fast Janice Marie Johnson är ju inte helt jävla ful ändå :eyebrow: Men bra klipp Tappe! Kommer till användning för mig i min undervisning. By the way...grattis på födelsedagen i efterskott (bara en dag sent)!!!!
Bild
Idag jag fyller. Så du är inte sen. Tack för gratulationen.
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

GRATTIS då Tappe!!! :green:
gäst

Inlägg av gäst »

Grattis! :D
Användarvisningsbild
basmartin
Medlem+++

Inlägg av basmartin »

Grattis Tappe!
Martinus Olai Gothenburgiensis

https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;

Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
edvin
Medlem++

Inlägg av edvin »

Grattis!
Jag fyller på tisdag :D
grejor
BassLobster

Inlägg av BassLobster »

Bastappe skrev: Idag jag fyller. Så du är inte sen. Tack för gratulationen.
Ah ja...det stämmer. Det var min kalender som påminde mig en dag innan. Så är det...idag är det ju. Hip hop hurra!!!
Skriv svar