Sen har vi då en Squier Precision Bass (med P/J mickar) i en trevlig sunburst. Låter helt ok men dras med vanliga Squier saker som lite vassa band och så har pottarna börjat släppa lite. Så den behöver nog lite kärlek och omtanke av någon som har ork.
Såld till Chriller. Ska bara fraktas till avsedd plats
/D
Senast redigerad av Danny den tor 09 okt 2008, 22:49, redigerad totalt 2 gång.
Thunderhoney
Gibson LP DC Tribute Bass
ESP Classic 400 J-Bas
Fender Studio Bass // Acoustic 320-406 // HX Stomp
Hellboy skrev:Yamaha basen är inte en TRP5P va utan den med skruvad hals? TRB5 II tror jag att den korrekta modellbeteckningen är....
//J
II vet jag ingenting om men ja det är den med skruvad hals.
Jag har dock för mig att II är den ännu nyare modellen men jag kan ha fel.
*edit* Kikade lite på nätet. Den jag har är inte en II utan en TRB 5.
Kom i mitten på 90-talet innen II uppdateringen av hela serien *edit*
Till Geddy nybliven och nybliven? Har hängt här sedan forumsstarten mest för att läsa men bestämde mig till sist för att regga mig. Tror tom jag reggade en profil nånstans i slutet på 2006 men det vågar jag inte gå ed på. Jag har iaf inte loggat in på den på läääääänge. Men tack för "lektionen" iaf, lärde mig tyvärr inte så mycket. Däremot blev jag påmind om att lägga in ort. Så tack för den. Basarna finns i Solna.
Thunderhoney
ESP Classic 400 J-Bas
Jag är sugen på p-basen, ny klösbräda och lite andra moddar vore fint men du verkar ju inte vara så pigg på att skicka den. (Precis som många andra 08-or tyvärr............. )
RolleHarris skrev:Jag är sugen på p-basen, ny klösbräda och lite andra moddar vore fint men du verkar ju inte vara så pigg på att skicka den. (Precis som många andra 08-or tyvärr............. )
Äsch allt går väl att lösa Problemet är att jag inte har någon case till den vilket gör att skickandet är lite osäkert. Men PM:a så kan vi försöka lösa detaljerna.
Thunderhoney
ESP Classic 400 J-Bas
RolleHarris skrev:Jag är sugen på p-basen, ny klösbräda och lite andra moddar vore fint men du verkar ju inte vara så pigg på att skicka den. (Precis som många andra 08-or tyvärr............. )
Ska till Sthlm bla nu i helgen, om 2 veckor och om en månad.
Falun besöker jag frekvent, så det är inget bekymmer.
Gigbag kan jag låna ut för transporten.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Hellboy skrev:Yamaha basen är inte en TRP5P va utan den med skruvad hals? TRB5 II tror jag att den korrekta modellbeteckningen är....
//J
Det finns en TRB5 som har skruvad hals , sålde min tidigare i år. TRB5 II är nog en reissue av den . Skulle tippa att den tillverkades från mitten av 90-talet till ca 2000 då TRB5 II ersatte den....numera finns TRB 1005 som reissue av modellen.
Jag är däremot oskyldig till slitaget vid och på stallmicken. Fattar inte riktigt hur man kan åstadkomma det förutom om man använder en femkrona som plektrum.
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ US Lakhead [courtesy DoggyD]