TDHP skrev:
Och nästa gång vi ses tar vi en svängom i damkläder Geddis!
Aggarp?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
TDHP skrev:
Jo visst, men ofta blir det fånigt när folk ska maila och vara besservissers. Låt folk begära vad dom vill.
Han får begära 35´000 för sin J&D om han vill, det är ett fritt land.
Och jag får gå ut på stan i kort-kort och rosa pumps och svänga mina lurviga om jag vill.
Men är jag inte beredd att få en reaktion på det, ska jag kanske låta bli.
Eller?
Begärde han 35K för den då?
Skitsamma, jag tycker bara det är lite löjligt att bomba en troligen ung kille med en maassa mail om hur blåst han är som försöker få ut vad han vill ha för sina prylar.
Men alla får som vanligt göra som dom vill, jag släpper det.
Och nästa gång vi ses tar vi en svängom i damkläder Geddis!
Det beror lite på hur man gör kan jag tycka.
Jag gjorde det lite ironiskt den här gången.
Dels för att dra honom lite i benet, men också kanske för att få honom att inse att han nog får sänka priset om han ska få den såld.
Du är oxå lite dragqueen ja?!
Vi kanske ska ha dans på lördagskvällen i Glanshammar till våren?!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Aggarp blir inget för mig, för långt och för mycket på hemmaplan tyvärr, men en kjolsvängom till lågfrekvent komp nånstans i mellansverige i vår låter som en plan!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Geddy_Lee skrev:Du är oxå lite dragqueen ja?!
Vi kanske ska ha dans på lördagskvällen i Glanshammar till våren?!
Kan ni inte ge en försmak av detta spektakel i Aggarp?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..