Du ljuger! Ser inga bilderHellish skrev: Den bröts av precis vid kroppen! Grrrrr!!!

Du ljuger! Ser inga bilderHellish skrev: Den bröts av precis vid kroppen! Grrrrr!!!
Har du fått en överdos av kylskåpskall lärarinna idag igen?hosse skrev:testa skaka ut den.
Ser grövre ut än jag trodde,vad kan den vara i diameter ? 5 millimeter ?Hellish skrev:
Oh yeah? Se och njut...
Det var det jag var inne på, men det kommer att synas att den sitter snett i och med att det finns linjer i träet.Folxam skrev:Ett annat alternativ är att skita i den där skruven, borra ett nytt hål precis bredvid och gänga den ny skruven i ...
Förhoppningsvis så täcker den nya knoppen litegrann av tidigare missöde iaf ...
Jag menade visserligen bredvid som i ovanför eller under då ...Kalebas skrev:Det var det jag var inne på, men det kommer att synas att den sitter snett i och med att det finns linjer i träet.Folxam skrev:Ett annat alternativ är att skita i den där skruven, borra ett nytt hål precis bredvid och gänga den ny skruven i ...
Folxam skrev:Jag menade visserligen bredvid som i ovanför eller under då ...Kalebas skrev:Det var det jag var inne på, men det kommer att synas att den sitter snett i och med att det finns linjer i träet.Folxam skrev:Ett annat alternativ är att skita i den där skruven, borra ett nytt hål precis bredvid och gänga den ny skruven i ...
Sen kan man undra hur många som skulle se den skillnaden på 3-4 mm?
"Jösses ser du?! Basistens bas är basalt baserad på snedhet i knoppregionen!! Låtom oss lämna detta etablissemang och genast skriva ett inlägg om nesligheten på ett forum!!"
Eller så nä.
Jodå, men jag hade för dåligt lim tror jag. Nån loctite-historia.blackparkas skrev:Du testade alltså inte ens att limma fast nå´t på skruven och försöka skruva?
Sista halvan brukar ju vara ganska lätt att skruva ur nämligen....
Mjo jag köpte den ny och konstaterade att skruven baktill var ganska klen, jämfört med skruven som satt på hornet. Första gången jag nånsin sett två olika sorters skruvar på axelbandsknopparna på samma bas förut. Så jag bytte till en liknande skruv med aningens större huvud där bak, så det är alltså inte originalskruven som gick sönder.blackparkas skrev: Köpte du basen ny av Woodoo:s ÅF?
Isf tycker jag du skulle hja snackar med dem och DE skulle fått lösa bekymret...
Skulle ALDRIG börja på och borra i en ny bas när det uppenbarligen är dålig skruv i basen.
Har bytt många knoppar vid det här laget och har då aldrig någonsin haft en skruv som ens varit i närheten av att gå av!!
Ful och ful vet jag inte. =) Den har suttit i en annan bas, det var samma längd och samma gängning i den, bara att den hade ett större huvud. Menmen. Ska jag vara lite positiv så har jag ju faktiskt fått lära mig något nytt. =)blackparkas skrev:AHA!!
Du använde FUL-skruv!!!
Ajjabajja!
Ja då förstår jag att du inte vill ringa till Woodoo-ÅF och reklamera...