2set Chromes 45-100 *Sålda*
- Basmagnus
- Medlem++
2set Chromes 45-100 *Sålda*
Fick fel längd på strängarna jag köpte i Usa förra veckan (upptäckte jag när jag kom hem)
Skulle köpa medium men fick long-scale.
Då jag brukar köra på tjockare strängar på P- och J-basar så behöver jag inte dessa.
600spänn för båda seten, frakten kan jag bjuda på.
(kostar 350kr/ styck hos tysken och är ännu dyrare här hemma)
Skulle köpa medium men fick long-scale.
Då jag brukar köra på tjockare strängar på P- och J-basar så behöver jag inte dessa.
600spänn för båda seten, frakten kan jag bjuda på.
(kostar 350kr/ styck hos tysken och är ännu dyrare här hemma)
Senast redigerad av Basmagnus den ons 12 nov 2008, 15:15, redigerad totalt 1 gånger.
- hosse
- Medlem+++
men rumpa, jag vill ju ha ett set till. pengar är satans påfund 

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Liten
- Hedersmedlem
- Basmagnus
- Medlem++
- Liten
- Hedersmedlem
- Basmagnus
- Medlem++
- Liten
- Hedersmedlem
- Kale
- Medlem+
Okej, vart skall jag skicka den?Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!

Edit: Det här inlägget skall ligga efter Litens "Lycka till".
Senast redigerad av Kale den ons 12 nov 2008, 15:34, redigerad totalt 1 gånger.
- Liten
- Hedersmedlem
- bootsy
- Medlem+++
Jag har redan dragit mitt strå till den stacken, Magnus!Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!
Men fan, jag skulle ju ha köpt ett av chromes-seten av dig. Gillar den mindre tjocka varianten på jazzbasen och Ricken. Oh well.
Stallet liknar mest ett veteflak.
- Kale
- Medlem+
Men... det går väl att ordna, vad säger du Magnus?bootsy skrev:Jag har redan dragit mitt strå till den stacken, Magnus!Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!
Men fan, jag skulle ju ha köpt ett av chromes-seten av dig. Gillar den mindre tjocka varianten på jazzbasen och Ricken. Oh well.
- Basmagnus
- Medlem++
Aah, sorry! Men tack för tipset iafbootsy skrev:Jag har redan dragit mitt strå till den stacken, Magnus!Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!

- bootsy
- Medlem+++
Ingen fara, det råder inget skriande behov just nu.Kalebas skrev:Men... det går väl att ordna, vad säger du Magnus?bootsy skrev:Jag har redan dragit mitt strå till den stacken, Magnus!Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!
- bootsy
- Medlem+++
Du har fan inget att be om ursäkt för... Det är jag som borde hängt med i svängarna!Basmagnus skrev:Aah, sorry! Men tack för tipset iafbootsy skrev:Jag har redan dragit mitt strå till den stacken, Magnus!Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!
Eller förresten, jag missade annonsen för att jag chattade med någon... DET VAR JU DU!!!!
- Kale
- Medlem+
Det var jag som köpte dom, om det inte framgick innan. Du kan ta ett set om Magnus orkar dubbla fraktbesväret. Då vill jag ha 300:-bootsy skrev:Ingen fara, det råder inget skriande behov just nu.Kalebas skrev:Men... det går väl att ordna, vad säger du Magnus?bootsy skrev:Jag har redan dragit mitt strå till den stacken, Magnus!Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!
- Basmagnus
- Medlem++
Inget problem för mig, vill Booty ha ett set så skickar jag bara ett set till KalebasKalebas skrev:Det var jag som köpte dom, om det inte framgick innan. Du kan ta ett set om Magnus orkar dubbla fraktbesväret. Då vill jag ha 300:-bootsy skrev:Ingen fara, det råder inget skriande behov just nu.Kalebas skrev:Men... det går väl att ordna, vad säger du Magnus?bootsy skrev:Jag har redan dragit mitt strå till den stacken, Magnus!Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!
- bootsy
- Medlem+++
Sweet!Basmagnus skrev:Inget problem för mig, vill Booty ha ett set så skickar jag bara ett set till KalebasKalebas skrev:Det var jag som köpte dom, om det inte framgick innan. Du kan ta ett set om Magnus orkar dubbla fraktbesväret. Då vill jag ha 300:-bootsy skrev:Ingen fara, det råder inget skriande behov just nu.Kalebas skrev:Men... det går väl att ordna, vad säger du Magnus?bootsy skrev:Jag har redan dragit mitt strå till den stacken, Magnus!Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!
- Kale
- Medlem+
PM till Booty (s)bootsy skrev:Sweet!Basmagnus skrev:Inget problem för mig, vill Booty ha ett set så skickar jag bara ett set till KalebasKalebas skrev:Det var jag som köpte dom, om det inte framgick innan. Du kan ta ett set om Magnus orkar dubbla fraktbesväret. Då vill jag ha 300:-bootsy skrev:Ingen fara, det råder inget skriande behov just nu.Kalebas skrev:Men... det går väl att ordna, vad säger du Magnus?bootsy skrev:Jag har redan dragit mitt strå till den stacken, Magnus!Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!
- Basmagnus
- Medlem++
I hans fall är s:et stumt, det har kanske inte framgått här på PB tidigare...Kalebas skrev:PM till Booty (s)bootsy skrev:Sweet!Basmagnus skrev:Inget problem för mig, vill Booty ha ett set så skickar jag bara ett set till KalebasKalebas skrev:Det var jag som köpte dom, om det inte framgick innan. Du kan ta ett set om Magnus orkar dubbla fraktbesväret. Då vill jag ha 300:-bootsy skrev:Ingen fara, det råder inget skriande behov just nu.Kalebas skrev:Men... det går väl att ordna, vad säger du Magnus?bootsy skrev:Jag har redan dragit mitt strå till den stacken, Magnus!Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!
- bootsy
- Medlem+++
Basmagnus skrev:I hans fall är s:et stumt, det har kanske inte framgått här på PB tidigare...Kalebas skrev:PM till Booty (s)bootsy skrev:Sweet!Basmagnus skrev:Inget problem för mig, vill Booty ha ett set så skickar jag bara ett set till KalebasKalebas skrev:Det var jag som köpte dom, om det inte framgick innan. Du kan ta ett set om Magnus orkar dubbla fraktbesväret. Då vill jag ha 300:-bootsy skrev:Ingen fara, det råder inget skriande behov just nu.Kalebas skrev:Men... det går väl att ordna, vad säger du Magnus?bootsy skrev:Jag har redan dragit mitt strå till den stacken, Magnus!Basmagnus skrev:Absolut! Nu önskar jag mig en 70-tals Ampegstärk för under 5000kr....Liten skrev:Måste vart för min lyckönskning!