Nu är det dags att den går vidare... En Squier jazzbas, tidigare ägd av bla. BB3000. Låter kanon med Delano-mickarna. Snygg sunburst. Nytt p-skydd (det tidigare hade dålig passform (fy,fy BB!! )), enkelt softcase ingår.
Bilder av BB3000:
Vill ha 2700:- för den (pimpad med softcase och p-skydd)
Säljes pga för många basar... Finns i GBG för provspelning!
//johan
Senast redigerad av Busta B den lör 13 dec 2008, 19:13, redigerad totalt 1 gånger.
"Sometimes I´d just look at a flower and the way it would sway would make me feel like playing a certain way..." -James Jamersson
Geddy_Lee skrev:Bara de där mickarna går säkert loss på upp emot 2´000?!
Ja precis!
Så jag tänkte att om Anna köper den basen så kan jag köpa mickarna av henne och så löder jag dit mina Fender-mickar på den istället. Så får Anna en bra och billig bas och jag får billiga och skitbra mickar.
Geddy_Lee skrev:Bara de där mickarna går säkert loss på upp emot 2´000?!
Ja precis!
Så jag tänkte att om Anna köper den basen så kan jag köpa mickarna av henne och så löder jag dit mina Fender-mickar på den istället. Så får Anna en bra och billig bas och jag får billiga och skitbra mickar.
Ja, detta låter intressant. Får jag komma och prova den? Är det bråttom?
/Anna
Nu är det dags att den går vidare... En Squier jazzbas, tidigare ägd av bla. BB3000. Låter kanon med Delano-mickarna. Snygg sunburst. Nytt p-skydd (det tidigare hade dålig passform (fy,fy BB!! )), enkelt softcase ingår.
Bilder av BB3000:
Vill ha 2700:- för den (pimpad med softcase och p-skydd)
Säljes pga för många basar... Finns i GBG för provspelning!
//johan
fy, fy, Whatawaste/Relic! Tänkte faktiskt aldrig på det... Däremot var den himla skön att spela på, och Delano-mickarna blev ett lyft! Klassiskt snygg är den ju också.